• Anonym (Vad)

Han luktade tjejparfym

Igår när min sambo kom hem från jobbet så luktade hans händer jätte starkt av en tjejparfym (som inte var min). Han påstår att han inte pratat med eller träffat en tjej under hela dagen (ja utom mig då). Hur kan han då lukta tjejparfym? Han påstod att det kunde komma ur luften för tjejer med stark parfym jobbar där (på en annan avdelning). Men varför har det då bara fastnat på händerna?
    Vad tror ni?

• Svar på tråden Han luktade tjejparfym
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 21:29:01 följande:
    Precis som jag sa ;)
    "men ja, visst är hon osäker"
    men du skriver i samma meddelande:
    "det måste väl betyda att hon vet"
  • Anonym
    seejtaan skrev 2010-11-17 21:32:13 följande:
    men du skriver i samma meddelande:
    "det måste väl betyda att hon vet"
    Jo, från början verkade hon veta.. men när du började snacka om det så tvekade hon och blev osäker?
    Ville från början bara säga åt dig att sluta tönta dig.. men de blir bara värre. ^^ Orkar inte. haha.
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 21:34:43 följande:
    Jo, från början verkade hon veta.. men när du började snacka om det så tvekade hon och blev osäker?
    Ville från början bara säga åt dig att sluta tönta dig.. men de blir bara värre. ^^ Orkar inte. haha.
    vad är töntigt med att kunna citera och läsa?
  • Anonym
    seejtaan skrev 2010-11-17 21:35:43 följande:
    vad är töntigt med att kunna citera och läsa?
    Tyckte "och byta tvål är omöjligt? shit, visste inte att ställen var tvungen att välja ett märke och sen behålla det resten av företagets framtid!" var riktigt töntigt och onödigt sagt. Du vet mycket väl att det låter nonchalant och lite kaxigt. 
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 21:39:15 följande:
    Tyckte "och byta tvål är omöjligt? shit, visste inte att ställen var tvungen att välja ett märke och sen behålla det resten av företagets framtid!" var riktigt töntigt och onödigt sagt. Du vet mycket väl att det låter nonchalant och lite kaxigt. 
    varför är det onödigt? dom kan mycket väl ha bytt tvål, det är lixom inte en så stor sak. men TS verkar tro att allt som har varit är för evigt.
  • Anonym
    seejtaan skrev 2010-11-17 21:41:56 följande:
    varför är det onödigt? dom kan mycket väl ha bytt tvål, det är lixom inte en så stor sak. men TS verkar tro att allt som har varit är för evigt.
    Ja de kan dom väl.. men varför skriver du "visste inte att ställen var tvungen att välja ett märke och sen behålla det resten av företagets framtid" när hon inte har sagt att det är så? :P

Nu ger jag upp.. börjar sjunka till samma nivå som dig.

Peace

Förlåt ts för vi tog över din tråd :/ men hoppas du fick någon hjälp iallafall och LYCKA TILL med din kille.
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 21:46:10 följande:
    Ja de kan dom väl.. men varför skriver du "visste inte att ställen var tvungen att välja ett märke och sen behålla det resten av företagets framtid" när hon inte har sagt att det är så? :P

Nu ger jag upp.. börjar sjunka till samma nivå som dig.

Peace

Förlåt ts för vi tog över din tråd :/ men hoppas du fick någon hjälp iallafall och LYCKA TILL med din kille.
    det var för att styrka min poäng eftersom hon avfärdade den från början.

du har alltid varit steget under, men det bjuder jag på.
  • Anonym (Vad)

Men alltså, varför sa han inte bara då, ''ja det är det nya tvålet på jobbet''? Det hade iaf varit det första  jag sagt om han hade undrat!!
    Men vissa människor vill bara skapa diskussioner (i detta fallet diskussion om tvål, haha). Vissa vill ha rätt in i det sista, och jag är inte sådan. Jag säger inte att jag har rätt, det är bara teorier jag har.

• Modesty Blaise

För mig var det i alla fall en stor lättad att läsa ditt inlägg. Igår kom nämligen min man hem och doftade tjejparfym från båda skinkorna, och nu står det klart för mig att han måste ha träffat din man och din man lade så klart händerna på min mans stjärt. Skönt att få en naturlig förklaring på det inträffade!

• Anonym (Vad)

Haha ja så måste det ha varit, det var ju tur att vi kunde reda upp det:P

• Anonym (misstänksamt)

Jag vet att min man stinker parfym om händerna när han har tagit mig på brösten eftersom jag alltid sprayar parfym ner i urringningen. jag tycker det låter misstänksamt.

Svar på tråden Han luktade tjejparfym