• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tvättar du rumpan efter toalettbesök?
  • snorkan

haha klockrent! att jag inte tänkte på att starta tråden själv Skrattande

Nej jag använder enbart toapapper och ingen har klagat på att jag går omkring och luktar skit Glad 

• FasterK

Ja. ...för att jag måste pga hur "ringen" numera är konstituerad. Torkar med torrt papper, tvättar med blött papper, torkar torrt med torrt papper. Klar! 

• Lindreas

Nej, för fan! Det har jag inte tid med, jag torkar med papper, om det inte händer något väldigt oväntat.

• snorkan
    FasterK skrev 2010-11-20 15:47:47 följande:
    Ja. ...för att jag måste pga hur "ringen" numera är konstituerad. Torkar med torrt papper, tvättar med blött papper, torkar torrt med torrt papper. Klar! 
    va? nu fattade jag ingenting!
  • Putte11
    Lindreas skrev 2010-11-20 15:50:59 följande:
    Nej, för fan! Det har jag inte tid med, jag torkar med papper, om det inte händer något väldigt oväntat.
    Jag är vanligen väldigt nyfiken, men det där väldigt oväntade vill vi INTE veta mer om.
  • Putte11
    snorkan skrev 2010-11-20 15:44:38 följande:
    haha klockrent! att jag inte tänkte på att starta tråden själv Skrattande

Nej jag använder enbart toapapper och ingen har klagat på att jag går omkring och luktar skit Glad 
    Och jag fattar inte varför jag väntade så länge.
  • FasterK
    snorkan skrev 2010-11-20 15:51:01 följande:
    va? nu fattade jag ingenting!
    Försökte vara lite fin i kanten... Har en fått en extra skinnflärp i anus efter hemmorojder. Tyvärr räcker det inte med bara torrt papper för att bli ren. När baken var som den skulle räckte det med torrt papper dock. *fattar inte att jag just skrev det där*
  • Putte11
    FasterK skrev 2010-11-20 16:00:48 följande:
    Försökte vara lite fin i kanten... Har en fått en extra skinnflärp i anus efter hemmorojder. Tyvärr räcker det inte med bara torrt papper för att bli ren. När baken var som den skulle räckte det med torrt papper dock. *fattar inte att jag just skrev det där*
    Haha - här på FL delar vi med oss av allt.
Svar på tråden Tvättar du rumpan efter toalettbesök?