Tvättar du rumpan efter toalettbesök?
Apropå den här tråden, så måste naturligtvis frågan ställas. Själv nöjer jag mig med att torka mig ordentligt.
www.familjeliv.se/Forum-5-95/m55668242.html
Apropå den här tråden, så måste naturligtvis frågan ställas. Själv nöjer jag mig med att torka mig ordentligt.
www.familjeliv.se/Forum-5-95/m55668242.html
Nej torkar bara med papper.
Alltid! Bär med mig bomullsrondeller och handsprit i handväskan om jag går hemifrån så att underlivet och baken alltid är kliniskt rent efter toabesök.
Använder tops med handsprit så det blir riktigt rent och fint.Har även blekt analen ..
Nej gud i himmelen. Händer väl att jag använder våtservett (alltså sådana särskilt utformade för underlivsbruk) men jag har verkligen inte tid eller lust att utföra någon sorts tvagning varenda gång jag har varit på toaletten!
Hahaha visste inte ens att folk gjorde sånt, aldrig sett en vattenkanna inne på någons toa faktiskt
Måste ta en jäkla tid på varje toabesök? och hur i hela friden gör ni som gör det när ni inte är hemma? Offentliga toaletter m.m.? Sätter er i handfatet?
Har givetvis gjort en empirisk studie på mig själv
www.familjeliv.se/Forum-5-95/m55668242-103.html, inlägg 1025
Dock har jag ingen flik vid anus
Ja, det gör jag. Använder bidédusch efter att ha använt toalettpapper. Hemma hos andra blöter jag toalettpappret om det inte finns bidé eller bidédusch.