• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tvättar du rumpan efter toalettbesök?
  • Xay1de

Alltid! Bär med mig bomullsrondeller och handsprit i handväskan om jag går hemifrån så att underlivet och baken alltid är kliniskt rent efter toabesök.

• TrailerTrash

Använder tops med handsprit så det blir riktigt rent och fint.Har även blekt analen ..

• annzah

Nej gud i himmelen. Händer väl att jag använder våtservett (alltså sådana särskilt utformade för underlivsbruk) men jag har verkligen inte tid eller lust att utföra någon sorts tvagning varenda gång jag har varit på toaletten!

• Saddi

Hahaha visste inte ens att folk gjorde sånt, aldrig sett en vattenkanna inne på någons toa faktiskt Skrattande
    Måste ta en jäkla tid på varje toabesök? och hur i hela friden gör ni som gör det när ni inte är hemma? Offentliga toaletter m.m.? Sätter er i handfatet?

• Putte11
    Saddi skrev 2010-11-21 23:37:29 följande:
    Hahaha visste inte ens att folk gjorde sånt, aldrig sett en vattenkanna inne på någons toa faktiskt Skrattande
    Måste ta en jäkla tid på varje toabesök? och hur i hela friden gör ni som gör det när ni inte är hemma? Offentliga toaletter m.m.? Sätter er i handfatet?
    Tydligen sker bajsrenspolningen då i många fall över badkaret. Känns lite tveksamt, tycker jag.
  • Putte11
    sextiotalist skrev 2010-11-26 08:30:24 följande:
    Dock har jag ingen flik vid anus
    Har du kollat efter?
  • sextiotalist
    Putte11 skrev 2010-11-26 17:25:54 följande:
    Har du kollat efter?
    Nej, *nästa empiriska studie* , efter den här debatten så lär jag vara väl kunnig om mitt underliv
  • Afrodisiac

Ja, det gör jag. Använder bidédusch efter att ha använt toalettpapper. Hemma hos andra blöter jag toalettpappret om det inte finns bidé eller bidédusch.

Svar på tråden Tvättar du rumpan efter toalettbesök?