• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tvättar du rumpan efter toalettbesök?
  • Putte11

Så - nu ser jag iaf att de båda bajsspolarivrarna röstat.

Eller - finns det fler?!?! Förvånad

• cloudberry79

Jag torkar med papper, ibland är det dock riktigt svårt att få bort de segaste resterna, så då blöter jag pappret lite lätt.

If you love me - please don't feed me!
  • sär skriven
    cloudberry79 skrev 2010-11-20 16:23:53 följande:
    Jag torkar med papper, ibland är det dock riktigt svårt att få bort de segaste resterna, så då blöter jag pappret lite lätt.
    Er detaljrikedom kring ämnet är... *finner inte ord*
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • cloudberry79
    sär skriven skrev 2010-11-20 16:25:01 följande:
    Er detaljrikedom kring ämnet är... *finner inte ord*
    Det gäller huvudsakligen barnet då Alltså, han gillar inte riktigt idén med bara toapapper (så länge han använde blöja tvättades han av i handfatet efter att vi tagit bort det värsta med papper) så där blöter jag papper istället för att torka med torrt.
    If you love me - please don't feed me!
  • Lindreas
    Putte11 skrev 2010-11-20 15:59:51 följande:
    Jag är vanligen väldigt nyfiken, men det där väldigt oväntade vill vi INTE veta mer om.
    Jag vill helst inte heller veta om något oväntat. Och ännu har det inte hänt. Jag vet faktiskt inte vad som skulle få mig att känna mig tvungen att tvätta också, men jag ville gardera mig!
  • snorkan
    FasterK skrev 2010-11-20 16:00:48 följande:
    Försökte vara lite fin i kanten... Har en fått en extra skinnflärp i anus efter hemmorojder. Tyvärr räcker det inte med bara torrt papper för att bli ren. När baken var som den skulle räckte det med torrt papper dock. *fattar inte att jag just skrev det där*
    haha okej jag förstår Skrattande tack för svaretFlört
  • elektra1

Aldrig gjort, och kommer inte att hända heller.
    Trodde inte sånt förekom  
    Finns ingen mening alls. Om man inte är sjuk eller nåt då, och kanske har diarré

• jonna08

Varför växer man aldrig ifrån detta barnsliga intresset för kiss och bajs?Skäms

Jag är en "torkare"Skrattande

Ingen är så blind som genomsnittsmedlemmen på Familjeliv
  • JuliaåRonjasmammis

Min mage fungerar alldeles finfint, jag behöver alltså inte hålla på med nåt hysteriskt vattenslabbande varje gång jag varit på dass utan använder vanligt hederligt toapapper. Glad

Don't mess with my integrity!
  • En Åsa

Nej, gud nej. Haha, med en vattenkanna liksom, haha. Däremot händer det att jag använder en av dotterns tvättservetter vid behov.

Svar på tråden Tvättar du rumpan efter toalettbesök?