Moderatortråden
Jag undrar samma sak som Ewis, fast angående tillsägelser ....
Jag undrar samma sak som Ewis, fast angående tillsägelser ....
Jag skrev en ts till en tråd som nu är gammal och stängd. Kan jag klippa ut min ts och använda som inlägg i en annan tråd?
OK, tack Venus!
Hej Moderatorer!
Om jag är inblandad i en vild diskussion i en tråd, och någon av deltagarna skriver arga inlägg i min gästbok, är det då fel att kopiera in det i tråden? Bör jag hellre uppmuntra de andra deltagarna att hälsa på mig och läsa själva?
OK MuminMy, men det är bara arga och onödiga inlägg jag talar om. Tycker inte att de annars bryter mot någon regel ....
Jag struntar i det i stället då! Tack för hjälpen MuminMy!
Undrar lite hur det är med dumma frågor? Vad som är tillåtet egentligen?
Ett ex: En diskussion om man ska ge barnen hemlagat eller barnmatsburkar. Många är arga och diskussionen böljar fram och tillbaka. Plötsligt slänger någon från "det andra lägret" ur sig en fråga.
"Hur har du tid att sitta här så mycket förresten? Borde inte du laga mat i stället?" Det är en mycket vanlig variant!
"Förresten, lite OT - har du gjort abort någon gång? Bara nyfiken ...
" Är det en fråga som bara ska provocera, eller vad?
"Hur går det för dina barn i skolan? Har de bra betyg? Bara undrar ...
"
Man blir lite ställd när det kommer sådana frågor mitt i en diskussion, så jag undrar om det är meningen att man bara ska strunta i dem?
Tack Roisin! Lite klokare blev jag iaf ....
Hej Moderatorer!
I en tråd är det en medlem som skriver lögner om mig och vad jag ska ha skrivit på ett annat föräldraforum. Är det OK om jag lägger in länkar till de sidorna för att alla ska kunna läsa själva? Vill naturligtvis rentvå mig från alla anklagelser ....
Isolde - Jag HAR anmält, men väldigt många har hunnit läsa vad hon skrivit, och därför skulle jag vilja lägga ut länkarna för att de ska kunna läsa sanningen utan "mellanhänder".
Får man lägga in länkar i presentationen eller i dagboken då?