Moderatortråden
Finns det någon Moderator som har tid att svara på en privat fråga, förresten?
Finns det någon Moderator som har tid att svara på en privat fråga, förresten?
JsN - Tack så mycket! Jag hoppas att jag inte satte igång en våg av anmälningar nu, för den här sortens kommentarer vid länkarna finns överallt ....
Någon som har tid för ett enskilt ärende?
OK, Isolde, det kommer!
Kan man återanvända en gammal trådstart för att starta en ny tråd?
Tack Venus!
Har någon moderator tid med ett enskilt ärende?
OK Snuttan, det kommer ett mail!
Glass - Jag hann skicka det till Snuttenuttan redan. Kanske hon skickar det vidare till dig om du har tråkigt?
Isolde - Så synd
!
Jag undrade samma som Giz nämligen. Hur man ska hantera alla dessa OT-inlägg!? Om man svarar lite ironiskt, så riskerar man en tillsägelse. Om man svarar helt sakligt på OT-frågan, så är man medskyldig till att diskussionen hamnar fel. Om man inte svarar alls, så blir man hånad för det. Hur i hela fridens namn ska en stackars människa bete sig?
Nu skrivs det i den här tråden igen ....
www.familjeliv.se/Forum-3-100/m6502040.html
Ang att systematiskt anmäla allt man hittar ....
Jag läste på ett annat Forum där någon berättade att hon registrerat sig här på FL och nu ägnade sin tid åt att leta efter saker att anmäla. Vad tycker ni om det? Är det bra med någon som hjälper till att "rensa i skiten" eller är det rentav något som inte är tillåtet?
Tack MuminMy! Den här personen var ute efter att sätta dit personer med en viss sorts åsikter, men naturligtvis är det ju så att man får skylla sig själv om man skriver sådant som blir fällt ....
Synpunkter på den nya sidan - vart skriver jag dem så att rätt person (Patrik antar jag) ser det?
Tack Mumsen!