• Roisin Dubh

Skillnaden är om det är akut eller inte. Jag har anmält också men när diskussionen fortgår i rasande fart och fler fula inlägg genereras så kan det behövas några ord från moderator.

• Roisin Dubh

Är "kör bort dig" en ny kategori i anmälningsformuläret, SnutteNuttan?

• Roisin Dubh

Jag är moderatorskadad. Har skrivit för många såna inlägg så jag läser så per automatik.

• Roisin Dubh

Skynda dig att ta en skärmdump innan det försvinner. Fast jag tror herr redaktör kan få fram infon ändå ja. Om han letar. Frågan är om han har lust att leta.

• Roisin Dubh

Bolibompa,

Bildvalidering ligger utanför moderatorernas område. De har endast hand om forumets inlägg och trådar.

Eftersom redaktionen ansvarar för allt bildmaterial på sajten kan endast dessa svara korrekt på din fråga.

• Roisin Dubh

Laverna,

Eftersom moderatorerna inte har några befogenheter utanför forumets trådar och inlägg är det bäst att maila redax angående olämpliga bilder.

• Roisin Dubh

Hmm? Jag fick just meddelande om att ett moderatorbeslut jag tog i augusti har hävts.

Eftersom jag har väldigt svårt att tro att någon överklagat för endast 3 veckor sedan drar jag slutsatsen att det faktiskt har tagit ett halvår innan denna överklagan gått igenom.

• Roisin Dubh

Det skulle du ju fått meddelande om själv i så fall, lövet2.

• Roisin Dubh

"Diskning hemma hos familjen Högberg kanske?"

Ja tack! Bara hit med dem!

Om man skickar ett mail till Patrik om att man bytt namn och varför så försäkrar man sig ju om det skulle bli avstängning och ifrågasättande av redax.

Svar på tråden Moderatortråden