• Anonym (Linda)

Buksvåger

Gäller uttrycker förresten både för män och kvinnor? Jag avser iaf båda könen. Har ni haft sex med samma person som er vän eller med två personer som ni vet är vänner? Har det varit helt friktionsfritt eller har det uppstått situationer efter detta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Buksvåger
  • Anonym (Fia)

Flera alternativ passar in på mig. Har ett par buksvägerskor och har gjort några killar till buksvågrar. Vid ett tillfälle uppstod lite svartsjuka med en svägerska men det ordnade sig och hon är idag gift med mannen i fråga.

• Anonym (Linda)
    Anonym (Fia) skrev 2010-11-26 09:36:48 följande:
    Flera alternativ passar in på mig. Har ett par buksvägerskor och har gjort några killar till buksvågrar. Vid ett tillfälle uppstod lite svartsjuka med en svägerska men det ordnade sig och hon är idag gift med mannen i fråga.
    Sant att det finns brister i alternativen. Man får svara så gott man kan sen går det alltid att komplettera med text
  • Anonym (lala)

Japp hade (innan jag kilade stadigt) varit med 3 utav pojkvännens kompisar..  på samma kväll dessutom, Inte så lyckat då det blivit endel prat om det efteråt  -,-

• Anonym (Linda)
    Anonym (lala) skrev 2010-11-26 10:48:16 följande:
    Japp hade (innan jag kilade stadigt) varit med 3 utav pojkvännens kompisar..  på samma kväll dessutom, Inte så lyckat då det blivit endel prat om det efteråt  -,-
    Haha, ursäkta att jag skrattar men den var verkligen unik. Du måste ha fått bra referenser från vännerna om han ändå blev din pojkvän efter det
  • sinner

Det är väl näst intill omöligt att inte vara buksvåger/svägerska med någon om man har ett någotsånär stort nätverk... Tror att jag på rak arm skulle kunna räkna upp 20 st utan vidare... Med namn o telefonnummer... nejdå... :)

• Anonym

Flyttade från hemstaden strax efter att jag började ha sex och fortsatta sedan att flytta mellan olika städer och länder under ett tiotal år så närmare en buksvåger än att jag känner igen namnet på min första flickväns nuvarande man har jag inte kommit. 

• Anonym

Nja nästan helt utan komplikationer.

jag låg med två bästa vänenr samtidigt och de tvingade mig att välja, annars skulle de båda sluta ligga med mig, jag valde den ena och vi är kära än idag. men jag är fortfarande lite kär i den andra med. Nu är vi vänner alla.

Sen har jag själv buksyster med några tjejer, jag vet vilka alla mina buksystrar är, hatar vissa, tycker andra är helt ok och är även vän med dem. utan komplikationer alls.

• Anonym

Har haft samma karl som sen gått vidare till tjejer som är mina bekanta (inte nära vänner, men typ man hälsar o snackar lite om man träffas i affären).
    Komplikationen är att jag inte vill träffa karln som är en svikare (en upprepat otrogen typ) - men tjejerna kan jag gärna snacka med. 

Vilket får mig att undra: varför är det extra attraktivt för vissa tjejer med en kille som är i ett förhållande? Är det en trofé att få omkull en upptagen kille? Sen är det som sagt upp till karln att säga nej tack...

• Anonym

Kvinna som nu lever tillsammans med mitt ex bästa vän, utan komplikationer.

• Anonym

Jag hade sex med mitt ex kompis (killar), vilket senare ledde till att de sa upp kontakten. Samma kompis hade sedan sex med min tjejkompis, men inte har det förstört min relation med henne.
     Konstigt, det brukar ju sägas att sånt är ett större no-no tjejkompisar emellan Obestämd

Svar på tråden Buksvåger