• Anonym (Linda)

Buksvåger

Gäller uttrycker förresten både för män och kvinnor? Jag avser iaf båda könen. Har ni haft sex med samma person som er vän eller med två personer som ni vet är vänner? Har det varit helt friktionsfritt eller har det uppstått situationer efter detta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Buksvåger
  • Anonym (Kusiner)
    Anonym skrev 2010-11-26 14:25:21 följande:
    Kvinna som nu lever tillsammans med mitt ex bästa vän, utan komplikationer.
    Nu när du säger det så kom jag på att jag ju faktiskt varit ihop med en av min nuvarande mans bästa kompisar också, men det gick inte längre än till petting, så unga var vi.
  • MammaHela

Jag har haft sex med min killes kompis tidigare. Alltså jag var med hans kompis för många år sen, sen så blev vi ett par många år senare.

En av mina bästa vänner och jag har även haft sex med samma killar, flera än en tom.

Inga problem med nått av det.

T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
  • Anonym

Ja, lyckades med konststycket att nästan genast efter att jag avslutat ett förhållande (som sedan länge varit på nedgång) inleda en knepig relation med exets nära vän. Vi är idag tillsammans och båda är mer eller mindre vänner med mitt ex, även om vi inte skulle få för oss att träffas alla samtidigt. Dock var det ju besvärligt  i början  och inget jag skulle rekommendera om det går att undvika...

• Anonym
    Anonym skrev 2010-11-26 14:25:21 följande:
    Kvinna som nu lever tillsammans med mitt ex bästa vän, utan komplikationer.
    same same :)
  • LillaTanten

De enda buksvärgerskor jag känner till att jag har är mitt ex nuvarande fästmö och min särbos fd sambo - inte för att jag umgås med någon av dem men vi träffas ju i olika familjesammanhang och då har vi inga problem med att uppföra oss =)

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Anonym

Tycker inte det heter buksvåger för tjejer, jag o mina kompisar brukar säga kuksvägerska Demon

• silhuett

Jag vet itne riktigt vad definitionen blir.. Men jag och min sambo sov över hos en god vän till mig i somras, som jag även har haft ett sexuellt förhållande med (vilket min sambo vet om). Min sambo tycktes komma rätt bra överrens med min vän, och om det inte var för att vännen bor så långt bort så skulle vi förmodligen kunnat umgås med honom mer.

• silhuett

Nu när jag tänker efter så umgås jag ju ibland även med en annan kille som jag också haft sex med, inget som stör min sambo.. Men det är nog mina vänner som blir min sambos buksvåger, eller hur tänker man?

• Anonym

Buksvågrar hålls på armlängds avstånd med betoningpå det sista.
    Fy för den lede.

• Anonym

Jag är kvinna och har säkerligen en massa buksvägerskor, inte så många buksvågrar vad jag vet. Den enda jag känner personligen har jag inte haft en lyckad relation med men det var hennes pojkvän så vad att förävnta sig?
    Åt andra hållet vet ajg med, inte heller varit genomlyckat på vissa, på andra fungerat bra 

• Anonym (trekantsfreak)

Är tjej och jag har haft trekant ett antal ggr med kompisar så då har man väl många såväl buksvågrar som kuksvägerskor antar jag Inget som stör ngn vad jag vet Inte mej iaf

• Anonym

Har ett halvhemligt förhållande med en arbetskompis ex. Arbetskompisen har gått vidare och har en ny, men deras avslut var inte vänskapligt... så vi ligger lågt för närvarande.

• Anonym

Haha.. jag är buksvägerska med min syster.. inget vi visste om när de hände. hade ett ons å några veckor efter hade hon ett.. först nån månad efter när vi va på krogen tillsammans å såg honom kom vi på de.. Vi garvar åt det ofta!

Hade däremot en kompis som ganska snart efter att det tagit slut mellan mig å mitt ex pga att han va otrogen hoppade i säng med honom.. hon smutskastade honom under hela tiden vi va tillsammans (med all rätt) men hennes förklaring va atthon ville se om han va så bra i sängen som jag hade berättat.. så där förlorade jag en "vän".. men inget jag lider av idag, träffas vi kan vi prata men har ingen närmare kontakt med henne..

• Anonym (Lina)

Har några kuksvägerskor och ganska många har blivit fittsvågrar på grund av mig. En väninna blev svartsjuk och kunde inte hantera att jag låg med hennes ex. Vi är väl inte ovänner men umgås inte heller idag.

I övrigt har jag inte varit med om några komplikationer, snarare trevliga samtal med vännerna där vi jämfört våra upplevelser med samma kille idag njuter jag och mannen ibland av partnerbyte tillsammans med mannens vän och hans fru.

• Anonym

Jag är kvinna och jag har varit med män som är bästa vänner och buksvågrar med varandra.

Jag är också tillsamamns med en man som legat med vänner till mig.

Allt är utan komplikationer.

det är de som inte är vänner jag blir svartsjuk på.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-12-04 21:17:38 följande:
    Haha.. jag är buksvägerska med min syster.. inget vi visste om när de hände. hade ett ons å några veckor efter hade hon ett.. först nån månad efter när vi va på krogen tillsammans å såg honom kom vi på de.. Vi garvar åt det ofta!
    Jag med, men det är min styvsyster bara, och tanken på det äcklar mig snarre :(

Ingen av oss visste om det heller, när vi fick reda ppå det ringde vi argt killen som varit med oss båda och fått oss att hålla tyst till alla.
  • Anonym (IGOR)

Är mycket man och har säkert någon buskvåger som jag inte känner till och inte vill får reda på!

• Anonym (Linda)

Verkar som att de flesta av oss har buksvågrar/svägerskor men att det sällan leder till några problem. Att många skulle ha buksvågrar/svägerskor hade jag förväntat mig (kanske inte såå många) eftersom man har samma umgängeskrets som sina vänner och att det är ofta man träffar en partner genom sina vänner.

Jag har erfarenhet av svartsjukedraman som inte har varit så smidiga och blir glatt överraskad över att läsa resultatet i den här omröstningen. Att vi verkar vara så öppensinnade och att antalet som känner sig drabbade är få

Styrkekramar till er som inte är lika lyckligt lottade.

Svar på tråden Buksvåger