Din partner vill inte vara monogam längre.
Vad skulle du säga om din partner kom hem och sa:
'Nej, nu har jag tröttnat på det här. Det är inte kul längre att ligga bara med dig. Jag vill att vi har ett öppet förhållande i stället!'
Vad skulle du säga om din partner kom hem och sa:
'Nej, nu har jag tröttnat på det här. Det är inte kul längre att ligga bara med dig. Jag vill att vi har ett öppet förhållande i stället!'
Intressant då jag presis träffat en kille som förklarat för mig att han inte tror vi kan bli någon för han är ute efter ett "öppet" förhållande. Ärligt iallafall att säga det innan vi ens dejtat Vet inte om jag kan inleda ett förhållande med honom då jag tror på monogami. Synd för han är en riktigt sjysst kille
Men är man redan ihop med någon i ett mongamt förhållande kan det ju bli lite jobbigt om den ena parten plötsligt vill ha ett frikort att ligga med andra.
Säger att JAG inte vill ha ett "öppet förhållande". Så är det viktigt för honom så gör vi slut. Är det inte så viktigt att han hellre lever utan mig så försöker vi väl jobba på vårt egna momogama förhållande så det inte är så "tråkigt" längre.
Ha ha ha, kul, 30% vill ha eller kan tänka sig en älskare/älskarinna, ungefär samma resultat som Folkhälsoinstitutet fick som svar..
Jag skulle nog se det som att det var dags att göra slut. Sen får han ligga runt hur mycket han vill. Och ångra det han kastade bort.
Man kan inte säga såna saker och tro att det går att ta tillbaka det.
Då skulle jag lämna honom. På studs. Efter att först uteslutit hjärnskada, extrem fylla samt dolda kameran.
Jag skulle respektera min man för att han är ärlig, men är inte helt säker på att jag skulle klara det - så jag skulle fundera på det.
Skulle helt klart ta det till mig och fundera på saken samt vad som ligger bakom det hela.