• april

*Tråden för oss smyckestillverkare nr 2*

Första tråden var stängd för svar så jag startar snabbt en ny för oss smyckestokiga, alla är välkomna i denna tråd.

• Svar på tråden *Tråden för oss smyckestillverkare nr 2*
  • CEEN

jo jag läste om det (och skickade en kram ) ,hur känner du dig? du blev förrestan besökare 2555 hos mig

• Nillane

gott med lussebullar............

• CEEN

mmmmmumsigt, fast vi har glömt att köpa russin kom jag på!!!

• Nillane

CEEN: jag är lite öm i maggen, men det hindrade mig inte att göra två halsband igår med klämpärlor, ha ha.Kul att man fick en placering.Ska ni dricka glögg också?

• CEEN

Nillane: vad kul , fota och visa tack
    Japp det kan nog tänkas att det blir lite glögg och julmusik såklart

• Nillane

CEEN:Jag får då väcka fotografen, ha ha.Jag vill också ha lite julstämning i mitt hem, har ju inte ens plockat fram staken

• Nillane

idag har det faseligen varit tyst här minsann

• BaraPyssel

Jag har inte haft tid att vara vid datorn idag. Har gjort tårta till en tjej här på FL, det tog nästan hela förmiddagen. Sedan har jag lekt med sonen resten av dagen, han har en öroninflammation som inte vill ge med sig . Men i fredags gjorde jag 8 par örhängen och två halsband.

//joanna

• Nillane

Joanna:Ja, du gör ju helt underbara tårtor, smaskens!!!! Aj, aj att han har öroninfl.Jag vill se lite bilder på dina alster

• Sirlig

Hejsan alla! Sjalv trodde jag att mitt internet gått ner nu igen, men det visade sig idag att jag bara blandat ihop sladdarna och satt i en sladd i modemet som inte gick till telefonkontakten. Jag känner mig grymt intelligent!

Nillane: Skönt att ha dig tillbaka i forumet! Lycka till med din hemtenta!

Joanna: Ja, dina tårtor är verkligen häftiga!

Ceen: Lussebullar...mums! Har du storbakat idag alltså?

Hoppas ni haft en fin andra advent alla pärlor!

Svar på tråden *Tråden för oss smyckestillverkare nr 2*