*Tråden för oss smyckestillverkare nr 2*
Första tråden var stängd för svar så jag startar snabbt en ny för oss smyckestokiga, alla är välkomna i denna tråd.
Första tråden var stängd för svar så jag startar snabbt en ny för oss smyckestokiga, alla är välkomna i denna tråd.
Ceen: Jo, de är de bästa finansiärerna! Dom har redan finansierat vår hela barndom. Hoppas dom på jobbet nappar på dina smycken!
Weee, sålt ett till smycke...av samma tjej. Ett killsmycke faktiskt!
Snobben: en ketchupeffekt här eller vad??!! :iD
Oj, skulle vara...
ni måste sluta hänga här på nätterna, ni ska sova flickor! Annars får ju jag sitta här ensam hela dan och det suger ju..........
CEEN:Vad roligt!!!! Tänk om mina föräldrar kunde stötta mig
Sirlig:För att jag satte en röd sur/arg gubbe
snobben:Herrajomala, vad du är duktig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hej hopp! onsdagmorgon idag, tjohooo. Imorgon är det jufest med jobbet, kul att jag blev medbjuden
Nillane: Jo det är toppen att jag kan låna pengar av min pappa, men det är ju inte alla som har den möjligheten så jag förstår ju att jag ä lyckligt lottad. Detta är faktiskt första gången jag gör det, har aldrig lånat av mamma heller.
Nä nu är det dags att sätta igång.
Kram på er alla
God morgon alla glada hoppas ni mår bra kan känna nu att jag är lite bättre, och idag ska sonen gå på dagis! Så idag kanske jag får göra lite smycken det är stor efter frågan så här inför jul!
Har inte sålt ngt smycke än...men det är flera stycken som har beställt av mig och jag kommer nog sälja ngr stycken i eftermiddag, hoppas jag
Detta var ju kul tycker jag!
Morning alla! Jaa hoppas mitt säljande håller i sig nu bara. Har så mycket idèer men vet inte var jag ska göra av dom.