Inlägg från: Anonym (Yrja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Yrja)

ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen

Anonym (Drutten-ADD) skrev 2011-01-03 22:42:02 följande:

Här är en länk till ett 9 veckors gratis program/kurs om ADHD i form av e-brev...läs mer... Har just anmält mig men vet inget.... får se vad det ger. Hör gärna av er om ni testar

changetech.cloudapp.net/ChangeTech.html?Mode=...

hittade den på bokstavsfolk.ifokus.se. Verkar vara seriöst åtminstone. Får se vad mer man kan hitta när man surfar runt och letar info på nätet (mer än någon normal människa skulle få för sig att göra

Jag tycker progrmmet är bra! Är det någon fler som testat?

Fast breven kommer lite väl ofta tycker jag, det skulle räcka med ett per vecka..
  • Anonym (Yrja)
    sprätthöna skrev 2011-01-20 10:09:30 följande:
    För lösenord har jag den perfekta lösningen:
    KeePass. "Kassaskåp" för dina lösenord. Du behöver bara komma ihåg ett lösenord sen, det till Keepass och så lagrar du alla andra i programmet. Den är jättebra om man använder den, jag har den installerad på datorn iaf, om än inte kommit igång med den riktigt. Kan vara värt att kolla iaf
    Bra tips! Glad
  • Anonym (Yrja)
    Anonym (hmm) skrev 2011-01-20 20:23:13 följande:
    ja, jag gick med där, å började nog få brev i måndags, men jag såg det som skräppost (hade glömt att jag anmält mig) å raderade utan att läsa :( men jag var inne i går igen och gjorde en ny anmälan så nu hoppas jag att jag kommer i håg det på måndag då :D
    Hur verkar det? är det typ övningar man ska göra? svara på fråger?
    hehe, jag blev också förvånad när jag fick mailet, jag hade helt glömt bort det. Men poletten trillade ner när jag öppnade mailet!

Ja, lite tips och övningar :)
  • Anonym (Yrja)
    Alle skrev 2011-02-04 10:22:32 följande:
    Den funkade bra, jag fick klarhet och insikt i min bakgrund. Och även en del bra verktyg.
    Hej! Du får gärna utveckla ditt svar om du vill Jag blev så nyfiken, både på insikterna och verktygen. Har det löst några problem för dig i vardagen?
  • Anonym (Yrja)
    Anonym (messed up) skrev 2011-02-10 20:28:28 följande:
    dog den här tråden??
    Kanske, men då får vi väl ta och liva upp den igen! Glad

Vad är det för bild du postat? Lite läskig och vacker på samma gång.. Obestämd
  • Anonym (Yrja)
    Anonym (hmm) skrev 2011-02-26 09:22:52 följande:
    hehe i dag får jag vara anonym igen efter en månads tid

Inte för att jag vet varför jag ska vara anonym, men men
    Ok! Välkommen tillbaka :)
  • Anonym (Yrja)

Någon fler som har tråkigt ikväll? Är det något på tv?

• Anonym (Yrja)
    Anonym (Både jag & son?) skrev 2011-03-18 21:04:36 följande:
    Hej! Jag skrev just i den andra tråden, men ville bara säga att jag gärna är med och "hänger" här, om det är ok för er?

Det är som en ny värld, jag vet ingenting och försöker läsa på så mycket som möjligt. Kanske inte kommer skriva så mycket men läser destå mer. Trevlig fredagskväll på er. 
    Skoj att få sällskap här! Glad  Det är jag som är anonym(ADD?) i andra tråden...

Trevlig fredagskväll(natt) på dig med!
  • Anonym (Yrja)
    Anonym (Både jag & son?) skrev 2011-03-18 21:06:44 följande:
    Och för att lämna nån slags CV, så vet Alle vem jag är, skulle jag tillägga. Glad 
    Du verkar ha bra referenser! Flört
  • Anonym (Yrja)

Välkomna hit ADD 72 och Kickan! Skrattande

Svar på tråden ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen