ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen
.Är i full gång med utredning nu, önskar jag kan få den bekräftad någon gång så man kan hantera allt på ett lätare sätt.
Hur man utvecklar de positiva sidorna har jag ingen aning om....än

.

Men om du förstår dig själv bättre så kanske du lättare kan lyfta fram dina styrkor! Det finns föresten en bra bok som heter just: "ADHD/ADD som vuxen : så lyfter du fram dina styrkor" av Lara Honos-Webb. Kanske du skulle klara av ett jobb längre om du verkligen hittade det som är rätt för just dig? 
Jag är känslig för kläder som skaver, kliar, sticks, är trånga eller bara känna "fel". Är det någon här som har tips på kläder/klädmärken i skönt material (gärna bra kvalitett) som sitter bra på utan att skava, klia, ja ni fattar... och som passar på 30-åriga kvinnor?
Om det är fler här som käkar sertraln så vill jag varna er för märket "sertalin teva". Det innehåller ett blått färgämne "E132" (indigokarmin) som är känt för att kunna framkalla allergier som klåda och andningssvårigheter. Jag själv fick grym klåda på rygg och armar efter att jag började äta dem 
Jag tycker det känns otroligt onödigt att stoppa i sig mer färgämnen än nödvändigt och jag fattar inte vitsen med färgade tabletter (!?), framförallt inte när det gäller tabletter som man ska äta dagligen under en lång tid..
Är du intresserad ,så hör gärna av dig.

, men man hinner faktiskt en hel del på 5 min i taget, och det är ju reklam ganska ofta
. Alltid väldigt seg i huvudet eller hur jag nu ska beskriva det. Välkomna hit alla nya!