HäxanSurtant skrev 2012-03-16 19:11:25 följande:
Har bara ögnat igenom lite, men kanon juh!!! Har inte ro att läsa nu, får bli en dag när min hjärna inte är som ett inferno av saker jag måste göra och få gjort ( som nu) ändå vet ja att ja inget kommer få gjort nu när jag är barnledig, blir så trött.
På söndag kommer ångesten över allt jag inte gjort som jag borde gjort äta upp mig, men jag får bara inte ryckt upp mig

eller hur! Har själv bara orkat läsa ett par inlägg än, men verkar jättebra!
Malla70 skrev 2012-03-16 13:38:51 följande:
Oj va snabbt!! Ni har korta ledningar där ni bor hör jag... här har det gått 4 veckor och jag har inte ens fått en läkartid än....
Jag är inte alls så insatt i medicineringen men hoppas för din skull att det blir bättre! Kram! Och tack för svar!
Ja det var helt galet! Det längsta jag väntade var på remissen från VC, eller att den skulle svaras på. Som nackdel får man inte hjälp med ett piss mer än medicin här =( Tack! Har varit en jobbig dag, men hoppas det blir bättre imorgon.
Moonis skrev 2012-03-16 13:36:50 följande:
Sambon mådde skit på Concertan så han bytte till Strattera. Han blev väldigt känslokall på dom men hoppas dom fungerar för dig. Inkörning på medicin är aldrig kul

Hur mådde ahn skit och på vilket sätt blev han känslokall? Jag upplever att saker som innan hade gjort mig upprörd nu bara rinner av mig, vilket är väldigt skönt. Inte så brydd liksom.