• AnnaWe

BVC-gruppen Lerum

Hej alla! Bra initiativ Liselott! Lycka till med dopet. Kram

• AnnaWe

Jag (Anna) & Annelie fick töser, Selma & Thyra...två nya ryttarinnor (hoppas vi mammor...), vi hoppas dom ska välja vår hobby! Ser fram emot promenaden imorg. Jag har varit hostig i en vecka men vägrar att inte vara med imorg, och ute ska det väl inte vara någon fara att jag ska smittas...det börjar avta nu som tur är.

Selma verkar vara den enda som haft ont i magen ...eller!? Börjar bli bättre men det har varit tufft!

Kram på er!/ Anna

• AnnaWe

Hejsan!

Vill bara meddela att jag och Selma ej kommer närvara på måndag, men hoppas vara med veckan därpå..Kram på er!/ Anna & Selma

• AnnaWe

Hejsan, jag och Selma kommer inte idag heller, får inte ihop det tidsmässigt ...kram på er!

• AnnaWe

Hejsan, vi kommer inte idag heller, har knappt sovit inatt och är väldigt trött...kram på alla! Ses på bvc imorgon!

• AnnaWe

Hej alla, vi har varit i tyskland hela helgen, vi har haft det lite si och så med soveriet under resan...så blir natten inte bra nu så kommer vi inte men jag kan skriva ett litet medd igen isf. Kram kram

• AnnaWe

Louise, jag och selma kommer inte på måndag, men hoppas vi syns veckan efter istället. hoppas ni får en toppen-träff kram kram

• AnnaWe

Hej! Jag glömde helt av att meddela att jag och Selma var bortbjudna på annat håll i måndags, ursäkta! Jag vill gärna bjuda hem er alla, men just nu håller vi på att renovera så det passar inget vidare utan får bli längre fram i vår.  Kram

• AnnaWe

Jag får se om jag och selma dyker opp imorgon, hon har varit lite hängig i helgen, så det beror på dagsform och hur natten blir. Jag kommer börja jobba lite from denna vecka så vi kommer inte att kunna ses varje vecka, utan får ta det gång för gång...kram

• AnnaWe

Hej alla mammor!

Måndag 14/3 vill jag bjuda på fikan, i mitt andra hem (då mitt hem är en röra just nu...)!

Så samling på ridskolan's (Jutagården) parkering kl 13, för promenad till Stamsjön och tillbaka, för att sen fika i gårdens pub! Jag tar med mig kaffe/tea och en kaka, önskas annat att dricka får man gärna ta med. Jutagården/ridskolan ligger precis i början av Härskogen, första avfarten till höger, ca 200-300 m efter starten på Härskogsvägen. Det är skyltat ridskola, Burhults stuteri & ridskola. Vi kan givetvis ta oss ett kik i stallet för dom som vill det. Hoppas inte någon är allergisk, puben är inte fri från hästbaciller dessvärre / Välkomna! Kram
    Ps. men vi syns kanske innan, den 7/3? Har ni bestämt något?

Svar på tråden BVC-gruppen Lerum