BVC-gruppen Lerum
Selma & jag kommer idag, ses på bagges kl 13! Kram
Selma & jag kommer idag, ses på bagges kl 13! Kram
Jag och selma kommer, skulle vi få förhinder så sms'ar jag dig liselott. Kramar!
Hej Hej! Jag och selma kommer ev inte, har vi inte dykt opp kl 13 så vänta inte. Vi har eventuella planer på att åka till alingsås för några ärenden. Kram
Jag och selma kommer gärna den 11:e. Vet inte om ni bestämt något för imorgon? Hur som helst så har jag legat kräksjuk hela helgen, så jag tror inte att jag orkar promenera...så räkna inte med oss. Kram kram
Du får gärna använda mitt mob nr också! Kram, Anna
Hejsan! Vi har haft lite otur denna helgen, selma kräktes och var dålig natten mellan fredag till lördag, så jag var uppe nästan hela natten med henne. Joakim har legat sjuk hela dagen idag, och jag känner mig stundtals illamående och är fruktansvärt trött...så om vi inte dyker upp imorgon till bibblan så hoppas jag på förståelse, beror lite på hur natten blir idag och om jag orkar ladda om...
Stor kram, Anna
Hej igen, nu har Joakim kräkts under natten, så vi kommer inte idag. Jag har typ inte sovit en blund och jag känner att nu har vi haft kräksjukan i huset i en vecka, så smittrisken känns maximal...inte roligt! Ha en trevlig sagostund, vi syns förhoppningsvis nästa vecka! Kram
Hej, glömde skriva imorse att vi hade tid på bvc på promenadtiden, och därför ej kunde vara med idag. Selma har fått några konstiga utslag på armen, men det ska inte vara någon fara som skönt var...fick salva och hoppas att det ska försvinna! Kram
Hej, jag och selma har en del ärenden vi måste få gjort, har vi inte dykt opp kl 13 så vänta inte...kram
Hej, selma vaknade stört förkyld med rinnande näsa och rosslig hals så vi håller oss inne idag, så vi kommer tyvärr inte idag heller...kramar till alla!
Vi kan träffas hemma hos mig (Eklövsvägen 284), vi hoppas på sol och kan vara på altanen Kl 13...Det finns gott om parkeringsplatser...kram
Hejsan! Jag glömde tacka för blöjan Marielle, jag har nu skickat in mitt svar till Libero! Kul att ha er här i måndags. Ses snart igen. kram
Selma och jag kommer ej imorg, vi ska till ikea...måste kitta upp på säkerhetsgrejer till köket, selma har nu börjat öppna lådor och skåp!
Kul med skor Ingrid!
Selma har typ stl 17/18..har köpt några skor jag med! Mest för att det är gullligt
kram
Hej alla, jag har helt glömt av att höra av mig, jag är mega mega förkyld, har varit sen i förra veckan...jag har glömt det mesta känns det som Hoppas vara på benen igen nästa vecka och kunna vara med...kram kram
Hejsan alla! Jag kollar in här med jämna mellanrum för att uppdatera mig, men som det nu under sommaren kommer jag och lilla familjen flacka fram och tillbaka mellan Lerum och landstället på tjörn, så vi kommer nog inte vara med så mkt...men som sagt, kollar in ibland om det skulle passa att haka på! Önskar alla en underbar sommar/ semester ...stor kram från oss. Lätt att hålla koll på varandra på FB också, I like!