BVC-gruppen Lerum
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Vad roligt att ni varit inne! Tack, det är en heeel del att stå inför dopet
Ja, lite kaffe och tårta så ska väl alla vara nöjda ;). Jo, kaffe blir det helt klart, är ju själv en kaffemoster av höga mått!
Hur är det med er och era bebisar?
Klart stora killar sitter upp! Isac har typ vägrat ligga i flera veckor... Han ska sitta i knät och titta på allt spännande runt omkring. Någon annan vars bebis vill bli underhållen hela tiden förresten?! Isac kan roa sig själv korta stunder, men sedan vill han att mamma ska roa honom.
Tv:n är för övrigt jättespännande här med!
Tack alla, dopet gick finfint! Isac var lugn under ceremonin, och sedan njöt han av allas uppmärksamhet på mottagningen efteråt. Fick massvis med fina presenter också!
Jag kommer helt klart med på nästa promenad, fick höra att den blir av den 20:e.
Nu ska jag snart stupa i säng, helt slut efter dagen....
Godnatt från mig och Isac (som sover sött!)
Jag vill också önska er alla en God jul! Hoppas att ni har ett par mysiga dagar här framöver, så ses vi på måndag!
Kram Liselotte
Jag igen här ;)
Tack för idag, det var supertrevligt!
Jag bjuder gärna hem till mig nästa gång. Som vi sa vi som sågs igår, så bor jag ju i lägenhet, vilket innebär att jag inte har någon altan eller trädgård att ställa vagnarna på/i. Men om alla tar med varsitt lås, alternativt lämnar vagnen i bilen och bara bär med liften upp så funkar det ju kanon!
Vi kan ses nästa måndag 13:00 vid Göfabmöbler om alla vet var det ligger?
Ja, i något av konferensrummen ska vi hålla till! Ses imorrn =)
Blir bra! Är vi inte alltför många kan vi vara hos mig igen annars, om det är fullt på Aludden eller så.