Inlägg från: Fotoliselotte |Visa alla inlägg
  • Fotoliselotte

BVC-gruppen Lerum

Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.

Varmt välkomna in i tråden, mammor

• Svar på tråden BVC-gruppen Lerum
  • Fotoliselotte

Ja, lite kaffe och tårta så ska väl alla vara nöjda ;). Jo, kaffe blir det helt klart, är ju själv en kaffemoster av höga mått!

Hur är det med er och era bebisar?

• Fotoliselotte

Klart stora killar sitter upp! Isac har typ vägrat ligga i flera veckor... Han ska sitta i knät och titta på allt spännande runt omkring. Någon annan vars bebis vill bli underhållen hela tiden förresten?! Isac kan roa sig själv korta stunder, men sedan vill han att mamma ska roa honom.

Tv:n är för övrigt jättespännande här med!

• Fotoliselotte

Tack alla, dopet gick finfint! Isac var lugn under ceremonin, och sedan njöt han av allas uppmärksamhet på mottagningen efteråt. Fick massvis med fina presenter också!

Jag kommer helt klart med på nästa promenad, fick höra att den blir av den 20:e.

Nu ska jag snart stupa i säng, helt slut efter dagen....

Godnatt från mig och Isac (som sover sött!)

• Fotoliselotte

Jag vill också önska er alla en God jul! Hoppas att ni har ett par mysiga dagar här framöver, så ses vi på måndag!

Kram Liselotte

• Fotoliselotte

Jag igen här ;)

Tack för idag, det var supertrevligt!

Jag bjuder gärna hem till mig nästa gång. Som vi sa vi som sågs igår, så bor jag ju i lägenhet, vilket innebär att jag inte har någon altan eller trädgård att ställa vagnarna på/i. Men om alla tar med varsitt lås, alternativt lämnar vagnen i bilen och bara bär med liften upp så funkar det ju kanon!

Vi kan ses nästa måndag 13:00 vid Göfabmöbler om alla vet var det ligger?

• Fotoliselotte

Blir bra! Är vi inte alltför många kan vi vara hos mig igen annars, om det är fullt på Aludden eller så.

• Fotoliselotte
    Sakalo skrev 2011-01-12 17:57:05 följande:
    Doppresent?

Hej, tänkte höra med er kloka mammor om ni har några bra tips på vad man ska önska sig till den lille i doppresent? Ni som döpt era små, fick ni nått extra bra? Annars, någon som har nått käckt tips?

//Sara som idag fick upp den sista biten tapet i köket (för er som hörde om hur det gick till att börja med ;))
    Jag kan ju skriva lite om vad vi fick;

Matservis med motiv från Tomtebobarnen
    Fotoalbum
    Barnböcker
    Sparbössa
    Fotoram
    Sängmobil i trä
    Leksaker
    Halskedja

Sen var det lite fler grejer såsom pengar till Isacs sparkonto och lite sådär. Jag hade grymt svårt för att komma på bra saker så det enda jag kom att tänka på var fina saker till ett barnrum. Hoppas du fick lite tips

Bra med tapeten, är ni nöjda med tapetvalet?
Svar på tråden BVC-gruppen Lerum