Inlägg från: Fotoliselotte |Visa alla inlägg
  • Fotoliselotte

BVC-gruppen Lerum

Ska vi köra något enkelt, typ Aludden? Det är väl rätt bra med parkeringar för er som tar bilen? Jag fortsätter gärna varje vecka, alltid kul med sällskap Glad

• Fotoliselotte
    AnnaWe skrev 2011-03-03 14:41:24 följande:
    Hej alla mammor!

Måndag 14/3 vill jag bjuda på fikan, i mitt andra hem (då mitt hem är en röra just nu...)!

Så samling på ridskolan's (Jutagården) parkering kl 13, för promenad till Stamsjön och tillbaka, för att sen fika i gårdens pub! Jag tar med mig kaffe/tea och en kaka, önskas annat att dricka får man gärna ta med. Jutagården/ridskolan ligger precis i början av Härskogen, första avfarten till höger, ca 200-300 m efter starten på Härskogsvägen. Det är skyltat ridskola, Burhults stuteri & ridskola. Vi kan givetvis ta oss ett kik i stallet för dom som vill det. Hoppas inte någon är allergisk, puben är inte fri från hästbaciller dessvärre / Välkomna! Kram
    Ps. men vi syns kanske innan, den 7/3? Har ni bestämt något?
    Jag är ju tyvärr allergisk, men jag tänker att jag iaf kan vara med på promenaden Glad

Angående måndag - jag och Louise är promenadsugna, så vi sa att vi skulle ses på Bagges Torg klockan 13:00.
    Så jag hoppas att vi ses där, alla vi som kan Cool
  • Fotoliselotte

Hej alla mammor och bebisar!

Såg just att biblioteket i Lerum har babyrytmik två onsdagar framöver (det började idag men jag såg det tyvärr inte förrän nu.) Tänkte bara tipsa er om det. Tänkte bege mig dit nästa vecka och se vad det är för något. Glad

• Fotoliselotte
    Fotoliselotte skrev 2011-03-09 20:18:35 följande:
    Hej alla mammor och bebisar!

Såg just att biblioteket i Lerum har babyrytmik två onsdagar framöver (det började idag men jag såg det tyvärr inte förrän nu.) Tänkte bara tipsa er om det. Tänkte bege mig dit nästa vecka och se vad det är för något. Glad
    Ps. Man måste anmäla sig om man vill gå på det här.
  • Fotoliselotte
    Sakalo skrev 2011-03-10 10:51:35 följande:
    Hej hallå!

Jag har också sett det Liselotte men var det bara i två veckor? Missade också igår och kan inte nästa vecka men hade hoppats på att det skulle fortsätta. Om du går nästa vecka kan du väl hälsa dem att det finns ett "stort" intresse att komma veckan där på Flört
    Vad jag förstod det efter att ha tittat på bibblans hemsida så är det bara tre träffar? Men jag ska undersöka!
  • Fotoliselotte

Det har kört ihop sig lite här tyvärr, så jag och Isac kan inte heller komma. Vi ska iväg hela familjen på eftermiddagen så jag låter sambon ta bilen så att han kommer hem snabbare. Hoppas ni får det mysigt så ses vi på fredag på BVC-träffen!

• Fotoliselotte

Hej i stugorna! Hoppas ni har det bra och att bebisarna sover gott

Tänkte att för den som vill så är det promenad på måndag - kan 13:00 på Bagges Torg passa bra? Så kan vi kanske sitta i solen på torget sen efter promenaden med en latte? Tror det skulle vara fint väder på måndag!

• Fotoliselotte

Vad säger ni, ska vi ta en fika på Aludden på måndag? Vi kanske till och med kan sitta ute om de har dragit fram sina utemöbler? En promenix innan också såklart Cool

• Fotoliselotte
    IngridR skrev 2011-03-30 08:48:26 följande:
    Hej!
    Är det BVC-träff på biblioteket på fredag kl.10.00? Eller kommer jag ihåg helt fel. Känns som att vi nyss hade en träff

/Ingrid 
    Det stämmer!
Svar på tråden BVC-gruppen Lerum