BVC-gruppen Lerum
Ska vi köra något enkelt, typ Aludden? Det är väl rätt bra med parkeringar för er som tar bilen? Jag fortsätter gärna varje vecka, alltid kul med sällskap
Ska vi köra något enkelt, typ Aludden? Det är väl rätt bra med parkeringar för er som tar bilen? Jag fortsätter gärna varje vecka, alltid kul med sällskap
Hoppas att ni mår bättre så vi träffas imorgon.
Bagges Torg ligger i anslutning till solkatten, Marielle! Om du inte vet var det ligger så kan du titta här (tänker att det är enklare) ;
www.hitta.se/LargeMap.aspx%2c+lerum
Hej alla mammor och bebisar!
Såg just att biblioteket i Lerum har babyrytmik två onsdagar framöver (det började idag men jag såg det tyvärr inte förrän nu.) Tänkte bara tipsa er om det. Tänkte bege mig dit nästa vecka och se vad det är för något.
Det har kört ihop sig lite här tyvärr, så jag och Isac kan inte heller komma. Vi ska iväg hela familjen på eftermiddagen så jag låter sambon ta bilen så att han kommer hem snabbare. Hoppas ni får det mysigt så ses vi på fredag på BVC-träffen!
Hej i stugorna! Hoppas ni har det bra och att bebisarna sover gott
Tänkte att för den som vill så är det promenad på måndag - kan 13:00 på Bagges Torg passa bra? Så kan vi kanske sitta i solen på torget sen efter promenaden med en latte? Tror det skulle vara fint väder på måndag!
Vad säger ni, ska vi ta en fika på Aludden på måndag? Vi kanske till och med kan sitta ute om de har dragit fram sina utemöbler? En promenix innan också såklart