Inlägg från: Jennie med ie |Visa alla inlägg
  • Jennie med ie

Kronprinsessan GRAVID!!!

Villimey skrev 2010-12-12 23:23:16 följande:
    Även C-P och Madde och deras barn skulle vad jag vet kunna ärva tronen om alla före dem gick bort.
    Kungen kanske fick mängdrabatt för spermiekontroll om han skickade dit Daniel och Jonas tillsammans
    Ah. så det var kanske därför Maddes förlovning sprack???
  • Jennie med ie
    hernameispekka skrev 2010-12-12 23:25:03 följande:
    Henne går inte göra så mycket åt så tror att hon skulle få gifta sig. Han däremot går att "byta ut" mot en man med bra simmare.
    Just eftersom hon inte går att byta ut så är det ju rätt kört om äktenskap med mindre chans att bära frukt är uteslutna och syskonens barn är icke önskvärda som tronarvingar....
  • Jennie med ie
    Tezz i skrev 2010-12-12 23:25:45 följande:
    Otroheten var nog bara en ridå för hans verkligen icke existerade spermieproduktion
    Den verkar ju vara existerande om man får tro ryktena om att han gjort en annan tjej på smällen ;) men de var kanske färre än kungens, typ
  • Jennie med ie
    hernameispekka skrev 2010-12-12 23:28:19 följande:
    Menar mer eftersom det redan är "kört" så spelar det ju ingen roll om hon är gift eller ogift vilket gör att hon rimligtvis borde få gifta sig. Men om det är killen det är fel på så är det ju lättare att fixa. Man byter bara ut killen
    Hon FÅR ju gifta sig med vem som helst oavsett. Men inte om hon vill behålla sin plats som tronföljare nr 1...
  • Jennie med ie
    Här och nu skrev 2010-12-12 23:28:37 följande:
    Om du kan låta bli att vara spydig över att andra har andra åsikter; varför skulle de andras barn va icke önskvärda?
    Tror det var du själv som skrev det: för att de inte blir barn till tronarvingen vilket kungen månar om.
  • Jennie med ie
    Tezz i skrev 2010-12-12 23:28:55 följande:
    Äsch det där var bara ett rykte Jag menar hade han haft bra spermier så hade ju förlovningen inte spruckit
    Det är jag helt med dig om, om han nu gjort nån annan på smällen så utesluter ju inte det att han hade dpligta spermier. Shit happens
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!