• Patoli

    Här samlas pappor i Stenungsund med omnejd

    Hej!
    Malin har ju lovat att jag skall skriva en rad här idag. Så nu har jag gjort det.
    Hoppas vi kan träffas under våren... prommenader och fika låter bra.

    Men jag går inte hem förrän i februari, så tyvärr får det vänta några veckor.
    /Patrik
    (Olivias pappa)

  • Patoli

    Fast det är klart, har ju lite ledigt i Jul, har du lust att ta en fika i Stenungsund?

  • Patoli

    Hej! Låter fint! Lycka till med Bröllopet. Föresten "addade" jag dig på Facebook igår (om du undrar vem det är)...
    Gott nytt år på er!

  • Patoli

    Hej!
    japp, måndag om en vecka börjar jag min ledighet. Börjar med rytmik på måndagen.
    Olivia håller just nu på att få tänder, så hon är så där glad faktiskt!

  • Patoli

    Trevligt, skall vi försöka träffas nästa vecka när även jag har börjat vara ledig?

  • Patoli

    Rytmik imorgon, så dagen blir nog rätt full (jag skall ju få ordning på allt). Men fikan lockar rätt mycket.
    Vad jag vet så är kalendern tom resten av veckan, så Martin du får gärna komma förslag.
    Ort och tid spelar ingen större roll. Men Olivia sover mellan 12 och 14 så då vill jag inte gärna flytta på mig.

  • Patoli
    Patoli skrev 2011-01-30 18:52:47 följande:

    Rytmik imorgon, så dagen blir nog rätt full (jag skall ju få ordning på allt). Men fikan lockar rätt mycket.
    Vad jag vet så är kalendern tom resten av veckan, så Martin du får gärna komma förslag.
    Ort och tid spelar ingen större roll. Men Olivia sover mellan 12 och 14 så då vill jag inte gärna flytta på mig.


    Blev tvungen att springa lite.... men annars funkar vad som helst bra...
    MVH
    Patrik
  • Patoli

    Än så läge ser det bra ut. Försöker få hit "mammorna" på onsdag eftermiddag. Malin slutar tidigt då. Så kanske att vi alla kan träffas då?
    /Patrik J

  • Patoli

    Fint!
    Ni är välkomna, 13-14 tiden si sådär.
    Turmalinvägen 2 i myggenäs är det som gäller.
    Ses på onsdag!
    /Patrik

  • Patoli

    Hej!
    Fint! Jag fixar en kaka till fikat i kväll tänkte jag. Så det borde lösa sig.
    Ses imorgon!
    /Patrik

  • Patoli

    idag har Olivia varit och badat med Malin i Sundahallen igen (Själv var jag på ICA och handlade). Olivia var överlycklig, så vi har bestämt oss för att åka dit varje lördag kl 9.
    Tanken är att vi simmar till ca 10 och sedan går ner på byn för en lunch på espresso house ca kl 11.

    Hoppas att fler vill följa med nästa lördag?

    MVH
    Patrik, Malin och Olivia

  • Patoli

    Hej!
    Idag har jag och Olivia varit på äppna förskolan på församlingsgården här i Myggenäs, typ 5:e gången vi var där.
    Men i dag var det jättemycket barn. Olivia var nästan chockad, en försmak av förskolan kan jag tänka mig.
    Vi gick därifrån kl 12 efter lunch och Olivia somnade gott i vagnen efter 10 meter. Hon sover fortfarnade gott ute på altanen nu, får nog väcka henne kl 14... annars så blir hon nog svår att somna i kväll!

    Hoppas ni har det fint i det fina vädret.

    /Patrik

Svar på tråden Här samlas pappor i Stenungsund med omnejd