Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Kramiiis vänner

Hej!!!

Rolig tråd!

Kram till Lramiis

• Skrippo
    mulan skrev 2010-12-14 11:44:12 följande:
    Nu ligger tråden i hetaste debatterna igen Hallå vännen!!! Tack för en mysig fika igår
    Tack själv vännen!!!
  • Skrippo

Min fina man kom precis ut till mig i ateljen med en kopp kaffe med mjölk i, bara för att jag skulle slippa gå in och hämta. Det är kärlek det!

• Skrippo
    Vädur 78 skrev 2010-12-14 20:28:36 följande:
    Hjärta min man är och handlar så jag slipper gå ut i kylan....hi hi
    Ja det är massa pluspoäng det med
  • Skrippo
    kramiiis skrev 2010-12-14 20:34:33 följande:
    Lilla jj: mums
    Ja semester är behövligt nu. Är helt slutkörd och orkar precis upp på dagarna. Hur mår du och vovven? Stor kram

Vädur: nöff håll er ifrån Sthlm bara!
    Ska bli sååååå skönt att gå runt med sand mellan tårna

Skrippo: åh härlig man du har!

Själv sitter jag med magont säkert ångest inför imorgon. Men varför har jag börjat få ångest inför läkarbesöken?
    Kram till kramiis!!!
  • Skrippo

NU har jag nog fixat klar för kvällen och förtjänar nog lite mys i soffan eller vad säger ni?

3 halsband snart klara och 2 andra julklappar klara

• Skrippo
    Lilla JJ skrev 2010-12-14 21:20:39 följande:
    Du förtjänar absolut lite mys i soffan! 
    Jag har också slagit mig ner här i soffan hos Kramiiis (L)
    Tack!
  • Skrippo

Blä för all snö...
    Ska till en kompis och fika i em men vågar man sig på det med bilen???

• Skrippo
    kramiiis skrev 2010-12-18 11:22:27 följande:
    Jag hatar allt!!! Varför är det jul för?????? Gaaaaaah

Sambon är arg och vill inte fixa julklappar men jag får inte köpa ngt till folk för då blir det fel för lite eller nåt annat. Så nu tänker han inte följa med på julafton utan sitta hemma å uggla och göra så att jag får problem med familjen. Så som vanligt alltså typ. Jag hatar det här!
    Lider med dig vännen.
    Och jag var du skulle jag skälla ut sambon efter noter...

KRAM
  • Skrippo
    miism skrev 2010-12-19 12:28:46 följande:

Godmiddag på er i tråden!
    Här har vi just avslutat pepparkaksbaket tillsammans med en av de andra svenska familjerna här nere.
    De hade med sig glögg också, SÅ gott! Nu är det slappedags här ett par timmar innan vi ska gå ut och äta vid 16 snåret. Söndagmiddag på restaurang är en trevlig tradition :) Gick dock värre för våra grannar som vi vinkade av igår, de kom inte iväg. Amsterdam ville inte ha in fler strandade resenärer, så de är nu inkvarterade på hotell här i Nairobi och vi håller tummarna HÅRT HÅRT att de kommer iväg ikväll istället. Fy sjutton, när man väl har åkt härifrån så vill man ju HEM. Inser att det finns vissa fördelar med att vi antagligen kommer hem först i april/maj, mindre risk för snökaos iallafall. Nu ska jag mumsa på en pepparkaka till och lyssna på lite mer julmusik innan vi beger oss ut i solen :) Ha en bra söndag allihop!

Kram till er

Mysigt att ni fått till pepparkakor iaf.

KRAM
Svar på tråden Kramiiis vänner