Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Kramiiis vänner

kramiiis skrev 2011-02-02 10:41:00 följande:
    jag vill shoppa mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har kommit in i en shppingperiod, vilket iofs inte gör så mycket då jag knappt köpt ngt sen förra våren då jag tyckt att det varit aptråkigt att bry sig om utseende och kläder...
    Men nu gör jag det igen

vill ha de här www.nilsonshoes.com/Kvinna/Modeller/Promenads...
    Riktigt snygga!
    kan jag få ett par också eller  ?
  • Skrippo
    kramiiis skrev 2011-02-03 16:41:11 följande:
    öhm sambon har tackat ja till england, hängde dock inte med på vad det betyder mer än att han ska dit nästa vecka och sen typ i några veckor om ett tag förstod jag det som.
    Och först vid årskiftet så vet han om det blir jobb där hela veckorna eller om det blir typ 'hemma fem veckor, england fem veckor' och blir det på det sättet så känns det ju lite småtrist... Han verkar inte ens veta själv så svårt för mig att hänga med då.

nåja, skitsamma det blir väl bra hur det än blir.... antar jag...
    Hoppas det löser sig!!

KRAM

P.S när kommer skorna
  • Skrippo
    kramiiis skrev 2011-02-10 21:01:22 följande:
    Wiiiiiiiie!!!!!!!!
    Fick just ett mail från Tidsskriften vi skickade in senaste artikeln till. Och förutom några små språkliga rättelser och några saker vi ska förtydliga så är den accepted!!!!!!!!!

Och så skrev granskaren "research presented should be of interest for a wide audience" Yey!!!

Jag kommer ha fyra publicerade artiklar och det är väldigt ovanligt på vår institution! Det är ovanligt ens med tre publicerade!!!
    Åh vad du är duktig!
    Va nu riktigt stolt över dig själv och unna dig något fint!

KRAM
  • Skrippo
    kramiiis skrev 2011-02-18 14:47:59 följande:
    Hej sötnosar!

Har inte haft tid att titta in håller på att slutföra den ALLRA sista artikeln. Men idag sa både chefen och handledaren att den såg bra ut så är några småsaker jag måste fixa bara sen är jag klar med den.
    Avhandlingen har jag en liten men svår grej kvar att förklara men annars klar med den med !

På måndag ska vi ha möte och troligtvis bestämma datum för själva disputationen! Läskigt

Fick idag massor pepp från min handledare och beröm! Hon sa till mig att tänka "jag kan det här jag har slutfört det här och det är jäkligt bra gjort"

Blev på bra humör och fråga hur hon egentligen mår och nu förstår jag oh känner mig taskig som klagat på henne. Men men....

Nu hemfärd snabb dusch och köra till Uppsala och gå på disputationsfest denna gång tänker jag dock inte köra hem någon annan sen kräk incidensen förra året

Miism: segt med tre månader till kramar om dig lite extra!

Puss på alla
    SÅ hur var festen vännen?
  • Skrippo

Jag har iaf inte glömt dig!

Suck! är så himla trött på kylan. Tror jag blir tokig! Skönt att februari snart är slut iaf.

Och för er som inte vet det så enligt gamla traditioner så från och med torsdag denna veckan så töar det lika mycket inifrån jorden som utifrån. Så det så . Så nu SKA det minsann bli vår!!

• Skrippo

Tycker det är kallt överallt! Även om jag vet vi har varmare hemma än de flesta.

En av fördelarna av att va lantis och elda med ved

Hur går det förresten med englandsplanerna och allt?

Vad ska du göra när du är klar? Söka jobb? Föreläsa?

Tycker du kan åka på turné i Sverige och samtidigt hinna träffa oss alla!!

KRAM

• Skrippo
    kramiiis skrev 2011-02-21 21:37:25 följande:
    Mulan stygg chef du har

Vädur söta vän!

Höst: Kraaaam

Skrippo: härligt att elda sitter framför kamin just nu

Englandplanerna har jag ingen aning om de är lite sega på det där stället nu vill de att han tar över ett turkietprojekt. Hmm

Jag ska nog söka jobba kanske söka lärarutbildning. Söka kan man ju alltid göra.

Hihi skulle gärna åka runt i landet
    Kram vännen
    Ja söka kan man alltid göra.
    Har egentligen väldigt lust att plugga men får inte ihop det som det är nu...

Hur går det med behandlingarna då?
Svar på tråden Kramiiis vänner