Inlägg från: Pimpinellan |Visa alla inlägg
  • Pimpinellan

Kramiiis vänner

Kikar bara in och ger min gamle vän en kram!!

*Kram!!*

• Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-02-07 16:02:26 följande:
    hej vännen!
    tänker på dig ofta ska du veta! Blev så glad av att du kikade in här
    Hoppas du mår så bra du kan ( i detta förbannade öde vi lever i....)
    Stor KRAM!
    Jag råkade hitta sidan av en slump-inte sett den alls innan. Tänker på dig med,men har som inget att komma med i mitt eget elände tycker jag...

Kikar kanske in igen! {#emotions_dlg.flower}
  • Pimpinellan
    Vädur 78 skrev 2011-02-08 16:04:13 följande:
    å önskar jag bodde i Sthlm då kunde vi träffats  
    Jag säger detsamma,men 40 mil på en kväll... Nja, min vän "kramen"... Osis! Drömmer
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-02-11 17:57:39 följande:
    Tack sötnosar!!!

Jag är FAST vid östra station (jobbet) kommer ingenstans för ingenting går!!!

Sambons mamma ringde och undra var jag var och erbjud sig att hämta mig mer än
    Mina egna föräldrar gör!!

Less på snö!
    Tur du har oss då! Glad
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-02-11 19:34:47 följande:
    Hemma!

Vödur: Typ en halvmeter nysnö! Ska nu skotta uppfart ca 20*4 meter! Jippi
    Tillåt mig le... Skrattande  Som uppvuxen i norra norrland med vintern 88-89 i "färskt" minne ska du inte klaga. Då mätte pappa 180 cm. snödjup på plan mark! Det tinade en vecka före skolavslutningen-minns det så väl eftersom jag jobbade på skolan det året. Snödrivorna låg kvar tills midsommar.
    Men det är klart för södra Sverige är det ju onormalt mycket snö. Klimathot? Jo,tjena,grannen är 85 och kan inte minnas två såna här vintrar på raken.
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-02-11 20:04:05 följande:
    Pimpis hihi nä då ligger vi i lä
    Klimathot med all sannolikhet!

Inte vanligt med sån här vinter direkt.

Måste skotta vidare! Så sambon iaf får in bilen när han kommer hem om han kommer hem. Ingen aning hur det är med flygen.
    Förra julen åkte vi i full snöstorm hem till mamma. Tog 12 timmar för 60 mil. Suck och ve... Det är blåsten som är värst här idag,bara kommit lite snö. Grannen har dock plogat ändå,lite överkurs kanske. Glad Skotta inte ihjäl dig nu!
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-02-11 20:59:48 följande:
    Uj lång bilresa!

1,5 timme skottande börjar bli mör. Lite kvar men nu kan man iaf komma in med bil och gå någorlunda fritt fram till huset
    Då tycker jag du är värd nån belöning! Lite choklad framför tv.n kanske? Glad Här har det grälats så vi umgås inte ikväll... Därför jag fastnat här. Ibland är det bra med stort hus.
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-02-11 21:41:57 följande:
    Klar efter två timmar...
    Trist att ni grälat hoppas det ordnar sig snart. Men stort hus skadar inte så man kan gå å gömma sig

Blir ett stort glas cola och nån macka sen choklad och gosa med kissen

Sambon ha inte ringt än så antar han är fast nåntans. Han skulle landat vid åttatiden men jag vet inre vilket bolag. Hmm.

Extra stor kram till dig!
    Åh,lite kattmys sitter ju aldrig fel!  Glad
    Jag provade gå ner,men nej,jag gick upp igen. Suck,ofta helgerna som blir så här.

Alla flyg påverkas väl nu så ha tålamod och ät gottet t.v. Kram!!
  • Pimpinellan

Inte är du bortglömd här heller,men det har varit hysteriskt sista veckorna... Ska skriva om det sen,lovar. Kram tills vidare!

• Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-02-23 15:29:27 följande:
    sorry måste bara skrika lite!

JAG ÄR KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! förutom några enstaka figurer jag ska göra lite snyggare. Men allt annat är klart för interngranskning! och datum bestämt!
    HAHA jag han innan sista februari! I LOVE MYSELF! JAG ÄR BÄST! hahahahaha!!!

Inte för att jag riktigt vet vad du egentligen gjort,men klart du är bäst vännen! Glad

Kram!!
Svar på tråden Kramiiis vänner