Inlägg från: Pimpinellan |Visa alla inlägg
  • Pimpinellan

Nya skor kan ju göra susen ett tag! Glad Annars finns det jobb här-i massor!
    Jag räddade en liten bofink idag som flugit in  rutan. 4.e fågeln jag tatt in och räddat,känner mig riktigt nöjd och stolt. Glad
    Jag kan tänka åt dig-att du ska bli gravid alltså. Så kan du tänka åt mig! Jag har nog större tro på sånt för t.o.m de som fyllt 50 och aldrig vart gravida än för mig själv,men,men... Skam den som ger sig!

• Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-03-31 13:56:07 följande:
    Hos mig är det klarblå himmel
    Fusk! Snö imorse,dimma,snålblåst och REGN resten av dagen...
    Hoppas din sambo inte är en sån där som måste hamna på sjukhus innan han lugnar ner sig,men vissa måste få skrämselskott tyvärr...

Jag lovar säga till när du ska tänka extra! Efter vanligt sex är det väl inte direkt lönt,men det blir ju annat snart. För dig med ska vi tro! Glad
  • Pimpinellan

Spöregnar fortfarande! Hoppas på den där "tyskvärmen" de lovat i helgen!
    Pussa kissen åt mig med! Glad

• Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-04-05 21:32:17 följande:

"ursäkta men min vän kramiiis behöver era tummar i slutet av maj"
    Vi har tre grannar-kan ju fråga dem också!
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-04-11 16:36:17 följande:
    Hej sötnosar!

Har haft en superbra helg! Nu är jag däremot tokstressad avhandlingen ska tryckas denna vecka så är fullt upp nu. Återkommer när jag hinner.

Kram!
    Så bra med trevlig helg! Det var du värd! Glad Inte så dumt här heller med strålande sol och 16 grader varmt. Önskar stoooort lycka till med avhandlingen!
    Har du en halv tumme över ibland så börja håll den den här veckan-när du hinner! Flört

Kram!!
  • Pimpinellan
    Lilla JJ skrev 2011-04-11 20:46:46 följande:
    Pimpinellan- Jag kan hålla båda mina tummar åt dig om du vill Hoppas det hjälper vad det än är jag ska hålla tummarna för.
    Tackar! Det är sista försöket via hjälp i Sverige som gäller.
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-04-13 16:15:02 följande:
    Stressig dag MEN nu är Avhandlingen inlämnad för tryckning och ingen återvändo finns
    Jag är KLAR!!!
    Grattis!! Glad Jag drömde om dig och din avhandling i natt-du var så trött så du somnade på skolbänken!
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-04-13 17:36:15 följande:
    Whyyy?

Mailade precis en gammal KTH kompis sen teknologtiden vi har Inte hörts av på kanske fyra år... Men vi var bra kompisar då så vills bjuda henne på festen...

Och ja svar kom ju och så är hon även mammaledig med barn två... Och ja jag började försöka före dem.
    Usch,vad sånt svider... Gråter Vi har också bekanta som fått två barn efter vi börjat försöka. Första kom 10 månader efter giftermålet och andra drygt två år senare. Suck... Umgås inte med dem mer.
  • Pimpinellan

Klart du ska vara stolt! Jag gick tvåårig linje och inget mer nånsin fast jag egentligen hade riktigt bra betyg,men man måste ha driven,viljan,peppet inombords och det saknade jag. Beundrar dig! Kram vännen!

Ps: antingen tar du-och ev. andra ner tummen helt eller också får ni hålla tårna också för det har snart gått åt pipan helt. Finns ett litet,litet hopp kvar...

Svar på tråden Kramiiis vänner