Kramiiis vänner
Och tack söta du och även ni andra!!!

Tack Hagelin! Du har så rätt angående kramisen. Värd all uppmärksamhet nu efter denna prestation!
Kram kramisen och ni andra!
Du har gjort nåt stort få orkar/kan och vill vissa inte inse det är de puckon! Och vill de inte komma på fest-skit i dom och ha kul ändå! Jag hade kunnat komma annars!
Tackar allra ödmjukast för alla tummar,tår och tassar! Så långt har det funkat.
Kram!
Idel !!
Kram!
Trots närheten till Gekås har vi aldrig varit där och inte vill jag dit heller. Blir jag avstängd från tråden nu? Men så är jag ingen shoppingmänska heller om det inte är loppis vi talar om. Och så mycket folk! Och köer och långt att gå. Fattar väl inte tjusningen helt enkelt!
Kram till kramisen!
Kram från svinkallt småland!
*hit med värmen,hit med värmen,hit med värmen...*
Stor tröstkram från mig! Ynka dig själv lite du,låt guben ta hand om dig,käka tranexam ( hoppas du har det på recept åtminstone!) och sen finns vi där när du behöver ta nya tag!
Det finns inga ord länge för att beskriva detta barnlöshetshelvete...Jättestor kram från mig!!
"Skam den som ger" sig brukar jag säga. Jag tror de flesta lyckas till slut bara man inte ger upp. Vi envisas ju t.o.m med hemmasex efter fem års försök-varje månad! Vem gör det liksom...? Men tänk om det är just det där sjuttielfte försöket det kommer gå på? Tänk om det är den 7:e ÄD:n som blir ett barn kramis? Jag vill inte låta överhurtig och du vet att jag inte är det för jag har inte velat leva sen missfallet för tre år sen,men jag tror på dig fortfarande! Trots otur och trilskande behandlingar. Nånstans finns guldägget som ger dig din bebbe!
Stor kram från "införBIM-nervös" pimpis!
Kram gamle vän!!
Kram!!!!!!!!!!!!!!!!