Inlägg från: Pimpinellan |Visa alla inlägg
  • Pimpinellan

Kramiiis vänner

kramiiis skrev 2011-04-18 20:56:23 följande:
    Pimpis tårna hålles hårt!! Kraaam

Och tack söta du och även ni andra!!!
    Tack snälla söta du för tårna! Alltid en god tanke över till oss andra mitt i allt eget-beundransvärt även det! Glad
  • Pimpinellan

Tack Hagelin! Du har så rätt angående kramisen. Värd all uppmärksamhet nu efter denna prestation!

Kram kramisen och ni andra!

• Pimpinellan

Du har gjort nåt stort få orkar/kan och vill vissa inte inse det är de puckon! Och vill de inte komma på fest-skit i dom och ha kul ändå! Glad Jag hade kunnat komma annars!

• Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-04-20 15:18:12 följande:
    Pimpis hur går det? Tänker så på dig! Kramar
    Hoppet finns kvar. Messar! Kram!
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-04-26 21:05:54 följande:
    Kram på er!
    Har haft en lite turbulent helg och helt enkelt inte orkat kika in...

Trötter hihi
    Fullt förståeligt! Kram vännen!
  • Pimpinellan
    Fru Orange skrev 2011-04-28 22:40:39 följande:
    Pimpinellan: Här fortsätter både djur, barn och make att hålla det som hållas kan  
    Tackar!! Glad
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-05-03 18:48:49 följande:
    Yey de ringde från företaget nyss, en tredje intervju på torsdag med beteendepsykolog ngn som varit med om det??

Känns ju rätt lovande hitills!
    Mer än lovande! Glad Kram vännen!
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-05-11 16:41:22 följande:
    Ska forska inom mekaniska egenskaper på alla sorters metaller.
    Svårt att beskriva.

Nu är kotrakt skrivet, börjar först 8:e augusti
    Kanske i förlängningen hjälper makens jobb då! Glad

Kram!
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-05-20 08:36:39 följande:
    Thessis åhhh men då du ju doktor efter sommaren härligt!!!!!

Jag funderar på att lägga ner detta med fl helt. Är trött på å va ensam barnlös ochvet inte ens om jag tänker försöka igen. Så har inte så mycke här å göra.

Kram på er.
    Nej,stanna kära du! Du skulle saknas även om jag vet var du finns f.ö. En av de få jag unnar barn numer ju! Och även om orken inte finns nu för fler ÄD så kan den dyka upp. Det vet jag att den gör. Ensam och barnlös är du ju inte,jag är ju kvar tyvärr...

Många kramar!!
  • Pimpinellan

Trots närheten till Gekås har vi aldrig varit där och inte vill jag dit heller. Blir jag avstängd från tråden nu? Men så är jag ingen shoppingmänska heller om det inte är loppis vi talar om. Och så mycket folk! Och köer och långt att gå. Fattar väl inte tjusningen helt enkelt!

Kram till kramisen!

• Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-06-22 15:31:58 följande:
    Kram på er!

Nä ingen full rulle alls. Men jag har varit ruvare senaste två veckorna men testade minus idag. Så nu är det nog dags å ge upp detta att bli gravid....
    Men usch då... Men ge inte upp! Det ska baske mig gå så vi kan träffas med våra småttingar! Passerar ju staden på vägen "hem" till mamma en gång per år så det vore kul ju. Tröstkram och nya tummar lovas nästa gång!
  • Pimpinellan

Stor tröstkram från mig! Ynka dig själv lite du,låt guben ta hand om dig,käka tranexam ( hoppas du har det på recept åtminstone!) och sen finns vi där när du behöver ta nya tag!

• Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-07-01 14:16:58 följande:
    Pimpis nä inte på recept ingen som vill skriva ut... Hur är allt med dig? Börjar väl sakta inse att jag aldrig kommer uppleva en graviditet. Jag kan ibte hålla på såhär år ut och år in med behandling efter behandling som jag i princip får gå igenom själv. För att sedan få ett minus, krascha litegrann, klättra upp och börja om. Ivf 1-3 var inga problem att göra så, inte heller äd 1-2 men resten har bara känts totalt meningslöst och ngt jag gör bata för att jag borde, för att bevisa för alla att det är kört... Men jag kan ju intebehöva fortsätta med det nu? 11 embryon och inte ett plus. Det enda som skulle kunna kännas ngt meningsfullt är embryodonation. Men problemet är ju då återigen att fåiväg sambon på prover....för att se om det är fel där. Iofs har ju då alla försök varit helt förgäves vilket skulle kunna kännas ngt hårt.
    Men vilken läkare vägrar skriva ut sånt!? Vi pratar ju inte knark direkt...

Usch,jag började flera olika rader med "tröstande" ord,men suddade allt. Vad ska jag säga? Själv över 40,9 hormonbehandlingar,bara missfall och vi får ändå inte tummen ur till ED... Har praktgräl mellan varven för INGET sliter så på en relation som ofrivillig barnlöshet!

Jag tror ändå på "bara" otur med äggen,men visst du borde kanske kolla annat också som spermierna igen om det var länge sen eller ditt immunförsvar. Vad har du testat? Levaxin,Trombyl,proggisar förstås,Fragmin? Prednisolon?

Jag är i total svacka själv och har inte mycket att komma med... Skulle handla häromdagen,men gick ut utan varor för en höggravid stod bredvid mig. Önskar de kunde förbjudas att vistas på allmän plats så jag kunde gå ut ibland...
  • Pimpinellan

Det finns inga ord länge för att beskriva detta barnlöshetshelvete...Jättestor kram från mig!!

• Pimpinellan

"Skam den som ger" sig brukar jag säga. Jag tror de flesta lyckas till slut bara man inte ger upp. Vi envisas ju t.o.m med hemmasex efter fem års försök-varje månad! Vem gör det  liksom...? Men tänk om det är just det där sjuttielfte försöket det kommer gå på? Tänk om det är den 7:e ÄD:n som blir ett barn kramis? Jag vill inte låta överhurtig och du vet att jag inte är det för jag har inte velat leva sen missfallet för tre år sen,men jag tror på dig fortfarande! Glad Trots otur och trilskande behandlingar. Nånstans finns guldägget som ger dig din bebbe! Glad

Stor kram från "införBIM-nervös" pimpis!

Svar på tråden Kramiiis vänner