• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-12-14 14:50:07 följande:
    Borde jag bli orolig??? Tror inte det va?

Den 2:e, alltså 12 dagar sedan träffade jag en liten tjej som i söndags insjuknade i svininfluensan. Hennes mamma ringde innan och talade om det för att jag är i riskzonen.

Jag är förkyld sen i söndags, men ingen hosta eller feber utan bara snuvig och ont i halsen.

Inkubationstiden är 1-7 dagar och i snitt 3 dagar-

Jag är inte vaccinerad varken förra året eller i år.

Vad tror ni????
    Oj det var längesen man hörde om svininfluensan nuFörvånad Tror inte det är någon fara
    ♥♥♥
  • kramiiis
    mulan skrev 2010-12-14 14:50:07 följande:
    Borde jag bli orolig??? Tror inte det va?

Den 2:e, alltså 12 dagar sedan träffade jag en liten tjej som i söndags insjuknade i svininfluensan. Hennes mamma ringde innan och talade om det för att jag är i riskzonen.

Jag är förkyld sen i söndags, men ingen hosta eller feber utan bara snuvig och ont i halsen.

Inkubationstiden är 1-7 dagar och i snitt 3 dagar-

Jag är inte vaccinerad varken förra året eller i år.

Vad tror ni????
    svininfluensan? har jag ju inte hört om sen förra hösten
    tror inte det är någon fara faktiskt, om du endast är snuvig med halsont, det låter ju mer som om det är en vanlig förkylning?
    Men du kan ju hålla lite koll på om du blir sämre och får feber.

men skulle inte oroa mig
    please don't hurt me anymore
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-12-14 14:53:32 följande:
    Oj det var längesen man hörde om svininfluensan nuFörvånad Tror inte det är någon fara
    Nä denna flickan var den första på det sjukhuset i år som fått det. Nä det kan väl inte vara någon fara.
    De tär ju inte nes säkert att hon själv var smittat när vi träffades
    .?*¨*? VECKA 37 ?*¨*?.
  • Turbomamma

Kramiis: Verkligen gryyymt med en egen tråd! Men är det någon som förtjänar det så är det du! Vilken arbetsmoral, jag är imponerad Kom när du vill och har tid, som det ser ut nu så får jag gå i ide några månader även om jag fått hoppet tillbaka... På torsdag ska det äntligen bli mildare och jag räknar med ca 12 grader och sol här i Stockholm!

• Fru Orange

Sötkissen!!! Han är lite tossig han

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • nevadita
    Fru Orange skrev 2010-12-14 15:46:36 följande:
    Sötkissen!!! Han är lite tossig han
    men så cool
    ..?:*¨¨*:?...Krumelura...?:*¨¨*:?..
  • kramiiis

turbon: 12 plusgrader? det ser jag fram emot vore nåt, jag är redan trött på snön.... eller speciellt kylan, brrr... jag borde inte bo i sverige

måndag? har julfest på jobbet då, men funderar på att skippa den känner inte för att festa med tråkigt folk.
    Dock har vi obligatorisk brandövning först, då alla ska få släcka eld ska faktiskt bli kul.

hagelin: eeeh ja, han är väldigt tossig, men så är han ju framavlad oxå

please don't hurt me anymore
  • små räkorna

kramiiis,vilken tokkatt du har... FlörtKatt  och lycka till imorgon, jag håller allamina tummar o tår att det ska gå bra för dig. kramar

♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
  • små räkorna

måste hjälpa till med matteläxan nu,så vi höres senare

♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
Svar på tråden Kramiiis vänner