Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

mulan skrev 2010-12-13 16:49:45 följande:
    Vi hade det jättetrevligt . Som vanligt!!!! Å jag hoppas verkligen att du en dag kan få vara med oss och fika . Annars kommer jag säkert upp nästa år som vanligt

Kramar
    ja nästa år måste du komma och jag måste ta mig tid att träffa dig
    please don't hurt me anymore
  • kramiiis

Mulan: hehe kanske skulle tagit en av termosarna till rummet

Gott med julgodis!

Oj har jag missat två tillfällen???

Miism: go man du har och mumsigt låter det!
    Värst vad folk var flygrädda stackare
    Kram söt!

• kramiiis

Vädur: du har fått mig att le hela eftermiddagen! Och så känner jag mig omtyckt! Tack söt!

• kramiiis

Vädur: härligt vill oxå klippa mig men får nog bli nästa år. Sitter på tåget hem orkade varken jobba eller dricka mer glögg

• kramiiis

Thessis: attans du får helt enkelt förklara för honom att han bör laga god mat till dig dagligen

Vädur: är det blossa 2010? Jag tyckte den var sådär....

Mulan: jag väntar

Räkan: hihi jag har bokat hela lastutrymmet på planet så om ni att ut att åka där så får ni plats

• kramiiis

Kram alla söta!
    Skriver frän mobilen så orkar inte kommentera det sista. Men imorgon är jag back

• kramiiis

Har fortfarande ett leende på läpparna, vädur!

Möte med chefen strax om han får för sig att komma i tid alltid spännande... Nåja känns inte så hemskt längre då vi är rätt trevliga mot varandra nu.
  • kramiiis
    mulan skrev 2010-12-14 08:55:11 följande:
    Du har inte kastat ut skrivaren genom hans fönster då??
    nej har jag inte gjort! och vi hade faktiskt ett bra möte nu ska jag banne mig bli klar någon gång...

miism: oh ska kika in där sen när jag har lite tid över. Låter underbart iaf hmmm får nog ta å kolla biljetter från egypten till er
    hoppas ni får ett trevligt luciafirande!
    kramar söt!

räkan

vädur:

höst: hej sötnos!
    please don't hurt me anymore
Svar på tråden Kramiiis vänner