Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Jag måste nog ta å förklara vilka mängder blod som kommer (för visa känns lite väl taskigt ) för att sambon möjligen ska förstå hur trött och slut jag är. Jag är så matt och har sån huvudvärk att det finns inte och så får jag höra allting jag inte gör och "när ska jag få nån avlastning".

Jag är bara jag: kraaaaaaam

• kramiiis

Kram på er! Dyster dag idag barnlösheten känns värre än på länge, jag sitter bara å stirrar framför mig och funderar på om det är såhär livet kommer bli känner mig extremt sorgsen. Har aldrig under dessa år trott att tio försök i te skulle räcka, jag trodde ivf skulle funka och definitivt 1-2 ÄD... Men icke och nu ser jaf faktiskt inte att det nånsin skulle funka? Vad gör jag för fel? Eller vad är det för fel på mig som gör det så omöjligt. Jag vet intevar jag ska leta upp ork attfortsätta. Det är tärande för allt, förhållande, kropp, eget psyke, ekonomin, vänner försvinner... Vad har jag kvar? Vad har egentligengjort detvärt att kämpa? Har iaf haft en bra helt bråkfri helg med sambon han sa tom i lördags att han tyckte dagen varit perfekt och mysig Idag känner jag mig ensam då han precis åkt på jobbresa och kommer hem torsdag. Nä dags å gå ur morgonrocken kanske...

I'm indestructible
  • kramiiis

Miism: jsg kom ur morgonrocken... Men hamnade i köpcentrum och shoppade kläder, intebra då jag varken behlver eller har råd :-/ men jag bara ville ha och skyller på nya jobbet - måste ha nya kläder hehe Ska kolla in glidaskolan Lilla jj: tack söt! Vore mysigt att koma ner hmmm Katten: undrar om man kan byta ut hela sin kropp Det vore nåt Vädur: läkarna sägeringet om chanser längre, frågar jag säger de bara "du får känba efter själv om du orkar mer" men hallå jag vill veta om det är meningsfullt vare sig jag orkar eller inte. Får se vad de säger när det blir återbesök på ks i höst. Pimpis: jag äl-testar inte längre, då min mens kommer tätare å tätare så funderar jag mer på om jag ens har äl. Kanske ska ältesta nu och se. Tack för pepp! Jag hoppas du har rätt ifall det är så att jag fortsätter med äd. Stooooor kram och tummar och lite kramis-nervositet förresten varför tar de i nyheterma endast upp par som har lyclats tillslut! 5 ivf är lixom nada i min värld. Ta upp par som gjort 10 behandlingar och inte lyckats istället, och se hur de lever vidare. Fast vi ställer väl kanske inte upp? Kram på alla!

I'm indestructible
  • kramiiis

Mössan: åhhh roligt!!! Yey!!!! Me like får jag komma hihi
    Stor puss!!

Tack alla söta för kramar!!!
    Kram tillbax på er, hoppas ni har en bra sommar?

• kramiiis

Hej alla söta och kram på er!
    Har inte så mycke tid över då jag började på mItt nya jobb i måndags. Är helt slut när jag kommer hem och har fullt upp hela dagarna.
    Så passar på att kika in nu medan jag är på toa

Jansson: jag har det rätt ok. Jobbet fåf mig att tänka på annat men barnlösheten har satt sina djupa spår och kommer upp då och då när folk pratar om sina semestrar....

Mirakel: borde va dags för dig snart!

Gerbia! Vännen vad länge sen det var nu!!! Hur är det med dig? Hur går det med allt? Skriv gärna å berätta antingen här eller inboxa.
    Har saknat dig så!!
    Stor bamsekram!

Toksnippa: söta du! Kraaaaaaaaam

• kramiiis

Jag är bara jag: nu är jag nyfiken
    Kraaaamisar

Än så länge är det bra på jobbet, trevliga kollegor som är lätta att prata med. Men fullt upp redan från dag 1 var Inte många dagar intro utan på det direkt. Dock fattar jag ute riktigt än vad jag pysslar mwd men det ordnar väl sig. Hehe. I onsdags full dag i labbet, igår första "tjänsterresan" ute hos kund och nästa vecka är nästan fullbokad redan. 1,5 övertid denna vecka...Men är ju bra att fylla på flexkontot.

Va ute på Sandvik igår, och min "handledare" var med. En på Sandvik sa till handledaren "ni får ha henne ett år, sen vill och behöver jag ha henne"
    Hehe.

Kram! Hinner tyvärr inte riktigt med fl mer än när jag går på toa...

• kramiiis

Hej förlåt att jag inte skriver särskilt mycke här inne. Men jag har ingen plan för framtiden öht vet ju fan inte ens om jag äri ett förhållande eller singel i framtiden. Så
    svårt att bry sig om att ens försöka hitta kraft eller lust till att bilda familj. Istället siktar jag på att jobba hårt. Smart nä kanske inte men det verkar ju va det enda som betyder ngt för folk jag har i min närhet. Att jag är headhuntad, omtyckt av chefen och en vd som tror stort om mig det spelar ingen roll så länge jag inte har en ännu bättre lön och ännu bättre tjänat osv.

Dessutom så verkar det som att klimakteriet har kommit nu. Mensen beter sig något extremt konstigt och humöret svajar mer än vanligt, svettas och har vallningar. Mensen har senaste gångerna börjat med småblödningar i 7-10 dagar för att sedan à superiklig 5-7 dagar och sen uppehåll i 2 veckor innan det börjar igen vilket är ett tydligt tecken på att det inte bildas ngn östrogen vid tidpunkten för ÄL och det är så klimakteriet börjar. Och även om jag vetat om det så är det svårt att ta till sig när ens största längtan fortfarande är ett alldeles EGET barn och det kommer ju då aldrig att hända.

Jag har inte berättat fetta för sambon för jag vet inte om jag får stöttning eller bara ännu mer skuld.

• kramiiis

Nu står jag vid centralen å gråter. Smart folk glor...
    Jaja.

Miism: kram söt! Klart ett adopterat barn är ens alldeles egna är nog mest mina jag är en jävla tant trots att jag är 30 tankar som stör...härligt å bli kallas mamma vill oxå

Har tyvärr inte så mycket möjlighet att åka iväg för tillfället

Svar på tråden Kramiiis vänner