• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • miism

Kramiis vännen min: Jag vet att det är svårt att ta steget, men du måste nu. För din egen skull. Det är din tur att vara ego, din tur att må bra. För det är du värd! Du vet att du är välkommen till SÅ många i tråden. Vårt hus i Skåne står tomt om du bara vill komma bort själv, det är bara att höra av dig så ordnar vi det. och dit kan du ta med dig Morris också om du vill det, vår katt bor ju där normalt när vi är hemma. Och annars kvarstår erbjudandet, boka in Morris på kattpensionat, och boka dig själv hit.

• Lilla JJ

Jag hoppas att du mår lite bättre idag kramiiis. Hoppas att A också har bra dagar under helgen så att ni får en riktigt go helg tillsammans.

Krama dig själv och Morries från oss i Borås!

Mammas lille kille kom 100803
  • kramiiis

Skrippo det är ok idag. Kram!

Lilla jj: Kraaaam söt!

Alla: jag läser era inlägg men just nu gör det för ont att svara på dem.

• nevadita
    kramiiis skrev 2011-01-15 20:00:56 följande:
    Alla: jag läser era inlägg men just nu gör det för ont att svara på dem.
    du behöver inte svara heller om du inte vill.
    Huvudsaken att du läser.
    Det är bara DU som kan bestämma över ditt liv gumman.
    Inte han.
    Inte vi.

Lördagskvällskram Hjärta
    ..?:*¨¨*:?...Krumelura...?:*¨¨*:?..
  • små räkorna

stora bamsekramar till dig kramiiis Hjärta

tänkte muntra upp dig gm att berätta att vi fått hem vår lille kisse nu Katt men jag tror nog inte det hjälper.....
    ska försöka sätta in en bild på han snart iaf.

♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
  • miism

Kramiis: Instämmer med de övriga. Det är bara du som kan bestämma över ditt liv, bara du och ingen ingen annan. Jag är glad att du har Morris i allt det här, gosa extra mycket med honom och tänk på att du har en hel drös med människor som bryr sig om dig och som vill att DU ska må bra!
    KRAMAR i mängder!

• Mammiztill2

Små räkorna. . Vad är de för kisse bland ras , ras katt? Hittat på något namn? De är så ljuvliga de små liven

• Lilla JJ

Åh en lite misse så mysigt. Vad har den för färger?

kramiiis: Förstår att du inte alltid har ork att svara på allt. Det gör inget. Vi finns här ändå!
    Du fanns ju där för mig när jag behövde. När jag inte orkade gå ut så fanns du där för att muntra upp mig
    Önskar jag kunde göra detsamma för dig!

Kram <3

Mammas lille kille kom 100803
Svar på tråden Kramiiis vänner