• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Mammiztill2
    kramiiis skrev 2011-01-14 14:13:08 följande:
    mammiz: kanske har du rätt att han försöker lägga över allt på mig för att inte vara boven i dramat. Jag försöker blint få det till att han mår dåligt. Men nån gång kanske jag kan börja se med rätt ögon och inse faktum. Inte vet jag...

fan jag bara gråter idag.

kram kram kram kram kram kram kram kram alla söta som skriver till mig här! betyder så mycket att ni fortfarande lyssnar efter år av samma prat...
    ja vill inte göra dig ledsen men jag tycker att de är NOG nu, han har hållt på förlänge med dig.
    Jag lyckades som bara tur var stanna hos mitt ex i ca 18 månader, men hans ord och de han gjorde mig sitter i och varje lucia gör fortfarande så förbannat ont. Men jag träffade min man, som visade mig hur man uppför sig, hur man behandlar och bemöter en annan.
    Jag var inte skit, jag var inte de ena och de andra. jag är en underbar kvinna i hans ögon, han säger att han älskar mig morgon och kväll och varje dag han kommer hem ifrån jobbet.
    De var oehört svårt att höra ibörjan för jag var för skadad....

De är en otroligt svår sits du sitter i, men frågan är var någonstans du mår bäst.

du frösvarar honom att han mår dåligt, hur länge har han gjort de?
    Ska man inte vara >TVÅ som förändrar?!
    Du har satt plåster på honom under så lång tid, de är dags att du läker dina egna sår 0ch inser hur betydelsefull och fin männsika du är!!! <3
  • kramiiis

mammiz: Hjärta
    förstår att du vet vad du pratar om, och är så glad att du hittat din man

han har väl mått dåligt i ett par år nu, iaf sen vi började med ÄD 2009.

idag är jag bara förvirrad och har verkligen inga svar på ngt.

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam älskade sötnos!

please don't hurt me anymore
  • Fru Orange

Kramar om dig älskade sötaste vännen!!! Hjärta

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • Lilla JJ

Kram på dig gumman!

Du är värd så mycket bättre än vad du har nu! En dag nån gång kommer det att vända.

Du vet vart jag finns om du vill komma bort lite.

Mammas lille kille kom 100803
  • miism

Krammis min kära kära vän.
    Hur mycket skit ska du ta??
    Du vet att både jag och maken min menar allvar med erbjudandet om att du är SÅ välkommen hit. Vi har ett gästrum som kommer att stå tomt hela tiden vi är kvar. (fördelen med stor lägenhet, två gästrum) Du får så gärna komma ner och bo här så länge du vill och bara slappa vid poolen, jobba lite över nätet, och vila upp dig själv lite. Bara att säga TILL så hjälper vi dig att boka nästa lediga biljett! KOM HIT!!!!

• Lilla JJ

Glömde skicka dig en massa helgkramar!

Kram från mig och grabbarna!!!!!!

Mammas lille kille kom 100803
  • Skrippo

Kan bara instämma vad månda andra sagt

NU är det NOG.
    Ditt jobb och allt annat är jobbigt nog.
    Tänk pådig själv.
    Du är värd så mycket bättre.

KRAM

• nevadita
    Skrippo skrev 2011-01-14 20:17:54 följande:

NU är det NOG.
    Tänk pådig själv.

KRAM
    skriver under.
    Kram
    ..?:*¨¨*:?...Krumelura...?:*¨¨*:?..
  • mulan
    Skrippo skrev 2011-01-14 20:17:54 följande:

NU är det NOG.
    Tänk pådig själv.

KRAM
    nevadita skrev 2011-01-14 21:12:22 följande:
    skriver under.
    Kram
    Skriver oxå under (utan att ha läst igenom allt här men har läst tillräckligt innan)!!!!!!

Kramiiis: Du och sambon har nog ungefär samma mål. Ett barn. Men era val av väg dit är inte densamma och det är ohållbart i längden. Tyvärr!!!
    Ni hade det säkert bra ihop tidigare, det tvivlar jag inte på. Men ni har helt klart växt ifrån varandra. Ni träffades ju trots allt ganska så tidigt och det är inte så många som träffas i den åldern som klarar av att hålla ihop resten av livet.

Sen hans sätt att behandla dig . Det är låååångt ifrån acceptabelt. Det är svårt att lämna ett förhållande. Men letar gärna efter det positiva och blunda för det negativa, men erat förhållanmde ser jag inte längre något positivt i. Det kommer bli jobbigt att lämna honom men tillslut så kommer du må bättre. Bättre än du mått på många år, och sen kommer du ångra att du inte lämnat honom tidigare.

För din egen skull. Du måste vara lite mer ego och tänka på dig själv och hur du mår. Vill du må bättre?? Isf lämna honom nu!!!

Kramar om dig vännen Hjärta
    ♥ Ebba ♥
  • hoppas77

Kramiis: älskade vän! Jag blir oxå fly förbannad på mannen din. Nu är fasen gränsen nådd. Den psykiska misshandel som han håller på med måste sluta nu! Lämna honom!!! Att du sedan beskyddar honom med att han mår dåligt med är inte ok. Man får må dåligt men det får INTE gå ut över den man älskar! Jag blir så arg o ledsen för din skull. Tusen kramar

Svar på tråden Kramiiis vänner