• Mia386

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

min tog 18 timmar från vattnet gick. och jag tyckte lustgasen var bra ^^  
    vi har haft magsjuka här hemma, men tur nog har dottern klarat sig från det :) 

• Mia386

Vi kan med komma. Anna-Lucia ska vaccineras vid 11.30, så hade passat kanon :P Men sambon kommer följa med då, så ni vet ;P 

• Mia386
    Kezelie skrev 2011-02-28 11:22:26 följande:
    Förlåt, fick fullt upp igår kväll då hunden raskt fick åka in till Helsingborgs djursjukhus vilket gjorde att jag glömde av detta idag. Hoppas ni haft en trevlig träff, jag kommer på nästa!

Kramar
    Fy vad tråkigt. Är det bra med hunden nu eller? 

Ja detta får vi verkligen göra om! Får bara hoppas att sambon är på bättre humör då :P  
  • Mia386

det finns en fika tråd med halmstad bor, de har en stående fika varje tisdag. ska se om jag kan hitta den.

• Mia386

Det är så svårt att se kön på ul när man inte är van, sambon var säker på att hans såg en snopp på båda UL vi gjorde, var ju helt fel :P 

Hur går det för dig stina?  

• Mia386

Vad skönt Becky :) 

Jag har tyvärr inte råd att åka och fika något. CSN ville ha pengar ju, så vips så försvann nästan all FP efter allt var betalt, tror jag hade 200 kr kvar, men även det är slut.. så hemma fika är mer för mig. Då kan man baka och ta med, vilket är billigare :)  

Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?