Unga gravida i Halmstad/Laholm?
tror vi med ska kunna. :) vart och när?
tror vi med ska kunna. :) vart och när?
I maj kan inte vi iaf.. Men runt påsk hade nog passat.
Vi kan ju se i nästa vecka hur vädret blir, men vi kanske kan ta till helgen så kan era gubbar (eller gummor) följa med också kanske, så vi blir vi ett gäng :)
tyvärr inte, är på semester i jämtland nu :)
Nu har vår knodd anlänt :) 2011-05-01 kl 07.37 tittade Elliot ut:) 3415 gram och 49 cm lång <3
Jag kommer gärna in till stan med mina två:) En 5 ½ åring och en nyfödd..
Jag har haft en sådan hemsk förkyldning, börjar bli bättre, men nu så börjar ju sambon bli dålig, så tror inte det är någon bra idé att jag kommer med... Det ända jag ska göra i morgon är att vara hos tandläkaren kl 11 och laga ett hål >_< Becky, du kan ju åka med mig tbx sen efter intervjun, kan ju ringa mig senare när du har tid :)
jag/vi hänger gärna med :)
Ja torsdag fungerar nog för mig med om vi inte ska ta gräset då, för isf behövs jag på gården.
Detsamma stina :)
Beror på vilken tid, för kl 18 ska vi in till Laholm och kolla på The Poodels :) Kulturfestivalen börjar ju idag ;P
ska vi boka in något nästa vecka?
haha, tur du påminnde, hade jag helt glömt bort ^^
Det ser ut som om att det blir fint väder, så då ses vi väl i parken? :)
Jag får se om jag orkar, känner mig inte helt kry idag, kan visserligen bero på vädret. Men ni märker ju om jag dyker upp eller inte :)
Tack jag mår bättre ikväll, var nog bara vätskebrist. Kan vi inte vara på stranden nästa gång? På kvällen kanske så kan gubbarna vara med, och så är solen inte så stark och är inte så varmt då...