• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Ja vi sa vid fontänen kl 13 :) ska bli superkul!

• SamsonS

Jaha, jo jag ska iväg vid 15 så därför bytte vi, men kom du så fort du kan:)

• SamsonS

Ja det hade varit jättemysigt! :) Benny har semester då också så då kan jag ha bilen någon dag med:) är beräknad v 30 så vi får väl se vad som händer. Blir det som jag vill så har bebisen redan kommit då ;)

• SamsonS

Vet inte om jag kan komma...har massor i skolan som jag måste bli klar med...

Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • SamsonS

Okej!

Åh vad kul att se att det händer saker! :D jag längtar ihjäl mig nu, börjar bli fruktansvärt långtråkigt att vara gravid, haha. Har dessutom en del i skolan nu och jag har sååå svårt att koncentrera mig!

Jag hänger gärna med på picknick! :D behöver komma ut lite och inte bara sitta med näsan i böckerna :)

• SamsonS
    CasperOchMamma skrev 2011-05-24 11:23:00 följande:

Vad härligt att det händer saker:) Och alla dessa små framsteg som sker hela tiden..

Jag följer gärna med på picknick, sitter med de sista uppgifterna i skolan nu. Är klar på Torsdag med kursen och termin 2 av 3.. Så underbart det ska bli att kunna släppa skolan för ett tag:)

Åh jag längtar tills jag är klar med skolan också! Har 2 prov och 4 inlämningar kvar innan jag ska vara mammaledig....
  • SamsonS
    CasperOchMamma skrev 2011-05-24 12:28:49 följande:
    Så gott:) jag har 2 uppgifter kvar.. Som jag sitter med.. Blir tokig och har fastnat!
    Så irriterande när man sitter fast! Vad är det du skriver om nu?
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?