• Forumvärd

Välkommen in i vår Rimstuga!

Nu närmar sig julen med stora steg och vem behöver inte hjälp med julklappsrim?

Nu samlas vi och rimmar och trixar så passa på att få hjälp med att få ett fyndigt julklappsrim att klistra på paketet.

Håller du på att få spel?
    Fråga vår eminenta rimpanel!Tomte

Lady Namarie, Pejgan, Bonanza, MammaHela, AnneSophie och jag kommer att finnas till hands och rimma tillsammans med er.

Välkomna! Solig

Vill Ha! Familjelivs nya shoppingklubb villha.familjeliv.se/
  • Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!
  • freddy594

Te
    Här kommer något du kan servera, alla kommer skrika mera, mera!! Kommer från början från fjärran östen, vissa säger det är bra för rösten

• freddy594

Musmatta
    När du sitter där med kirk o spock, glöm då ej kökets plock, mycket finns här hemma att göra, fast du bara med din mus vill köra..

• Weyoun
    freddy594 skrev 2010-12-17 00:23:32 följande:
    Te
    Här kommer något du kan servera, alla kommer skrika mera, mera!! Kommer från början från fjärran östen, vissa säger det är bra för rösten
    =D Tackar!
  • freddy594

Ett paket med många delar, hoppas inga delar felar! Bygg ihop,få det gjort! Sätt ner bilen i sitt spår, kör tills pappa tappar sitt hår!

• Weyoun
    freddy594 skrev 2010-12-17 00:34:48 följande:
    Musmatta
    När du sitter där med kirk o spock, glöm då ej kökets plock, mycket finns här hemma att göra, fast du bara med din mus vill köra..
    Hahaha Tack!  Fast den passar inte då det är maken som gör det mesta "plocket" här hemma...
  • Weyoun
    freddy594 skrev 2010-12-17 00:42:16 följande:
    Ett paket med många delar, hoppas inga delar felar! Bygg ihop,få det gjort! Sätt ner bilen i sitt spår, kör tills pappa tappar sitt hår!
  • freddy594

När du är färdig med dagens stök o plock , vill du kanske sitta enstund med kirk o spock? Detta nöje unnar jag dig gärna, eftersom du är min ljustaste stjärna

• freddy594

I paketet finns en grej, som nog passar bättre till kille än tjej, jag tror med denna du blir nöjd, stt se dig leka är en fröjd! Tomten över himlen ilar, i paketet finns det.....?

:)

• Weyoun
    freddy594 skrev 2010-12-17 01:12:22 följande:
    När du är färdig med dagens stök o plock , vill du kanske sitta enstund med kirk o spock? Detta nöje unnar jag dig gärna, eftersom du är min ljustaste stjärna
    Jaaaaaaaaaaaa! SKITBRA!!

Tackar hjärtligast :)

Kan du rimma om bilbanan på en lägre nivå? Sonen är bara 5 :)
  • freddy594

Skrev en nyss om bilbana, va den bättre? Annars försöker jag igen.. ;)

Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!