• velvet

BF september 2011

skomakarfrun skrev 2011-01-24 12:18:35 följande:
    usch vad orolig jag blev nu, mina symptom har försvunnit, någon som varit med om det? MIna bröst har varit spända och ömmat, idag är de som vanligt, alltså innan grav.

Mådde heller inge illa i morse, men illamåendet börjar komma lite smått nu, .
    Brösten ömmar lite nu, men inte alls som förut. Är det helt normalt att symptomen varierar?

Varför kan man inte se den lille så man kan ha koll på den hela tiden för...är i v 6+6
    exakt sådär var det för mig i lördags! nu har jag dock lika mycket symptom som innan, alla har kommit tillbaka lika starkt, om inte starkare. så jag tror verkligen inte att du behöver oroa dig!
  • velvet
    Grodlår skrev 2011-01-25 13:48:40 följande:
    Nu är jag tillbaka från vul:et. En levande 1.2 cm klump finns i min mage. Han mätte gulkroppen och något mer som jag inte kommer ihåg. Allt detta gjorde att jag fick ett värde på 92%. Det är alltså 8% risk för missfall. Det känns skönt.
    Oj, vad spännande! Grattis! Jag visste inte att de kunde räkna ut det så?
  • velvet
    Grodlår skrev 2011-01-25 13:48:40 följande:
    Nu är jag tillbaka från vul:et. En levande 1.2 cm klump finns i min mage. Han mätte gulkroppen och något mer som jag inte kommer ihåg. Allt detta gjorde att jag fick ett värde på 92%. Det är alltså 8% risk för missfall. Det känns skönt.
    Vilken vecka är du i?
  • velvet

Behöver er hjälp!

Har mått illa sen klockan elva och mår pyton men har inte spytt. Är det okej att gå hem från jobbet? Skulle egentligen sluta klockan 17.

Min chef vet om att jag är gravid, men mina kollegor vet det inte...

• velvet
    Mliic skrev 2011-02-08 10:09:14 följande:
    V11 idag:) bara en vecka kvar tills det är lite säkrare!! Mår faktiskt bättre med måste jag säga, det går åt rätt håll i alla fall:)
    Hoppas det är bra med er med tjejer!?
    Grattis!

När du skriver v. 11, menar du 11+0 eller 10+0 (Dvs att du är i v 11)?

Blir så osäker på hur man ska räkna...
  • velvet
    Mliic skrev 2011-02-08 11:42:33 följande:
    Tack=) Jag är i v10+0 och räknar v11!! vilken vecka är du i?
    v. 10 för mig på torsdag! Det går framåt... :)
  • velvet
    Mliic skrev 2011-02-08 12:49:12 följande:
    ja jo jag vet det egentligen!! men för min egen ro så känner jag att av bara gå in i v 12 så känns det säkrare=) lite dumt kanske hehe. Sen att det är en hel vecka kvar till 12+0 det ignorerar jag haha=)
    Haha, det tycker jag att du gör rätt i!
  • velvet

var precis och lämnade blodproven till mitt KUB-test samt de andra blodproven. så jäval nervöst och jobbigt tycker jag, vill inte att dom ska hitta någonting fel på vare sig mig eller bebis. :(

jag är också rädd att jag ska få skit från chef/kollegor för att jag varit borta från jobbet. varit illamående och hemma 1 dag, gått tidigare pga illamående samt BM-tider osv. försöker att få så bra tider som möjligt, men ändå.

gud vad jobbigt.

• velvet

var och lämnade blodprov igår. vilket jag tyckte var skitjobbigt.

hur fort har ni andra fått svar?

• velvet

jag blir galen på mina bröst. dom är så jävla ömma att jag vaknar flera gånger varje natt av smärtan. och när jag såg mig själv i spegeln imorse så såg jag att jag fått stora röda fläckar på undersidan av brösten, tror ni att detta är normalt?

sen är jag, precis som alla andra här, sjukt orolig för MA,,,

12+0 på torsdag dock...

Svar på tråden BF september 2011