• velvet

BF september 2011

IdaElinLivia040611 skrev 2011-04-07 08:46:14 följande:
    Ja man vill ju ha en som är lätt att få på sig. Min brors fru använde sin bärsjal väldigt mcket och jag tycke alltid att det såg så mysigt ut när han han satt som en liten groda på magen. Somnade jätte bra i den. Men man får passa sig lite för att bära runt ocg lära dom att somna för mycket i famnen. Det har jag fått erfara med min första. Men det är ju så svårt att låta bli dom är ju så gossiga Hjärta
    hihi, älskar att kalla bebisar för grodor!
  • velvet
    skomakarfrun skrev 2011-04-07 12:35:13 följande:
    det som är det värsta, jag hade gått och sett fram emot UL och liksom fokuserat på det datumet.. nu då.. nu känns det nästan tomt.. inte fasen kan jag räkna ner till september redan.. :P

ska boka in BM besök i maj och då kanske jag får lyssna på hjärtat, får ha det som nästa delmål, även om det känns lite B...
    jag har bokat in ett 2D/3D/4D UL på Tittut i v. 25! wiiiiii
  • velvet

Lillywhite - Fy!!! Tycker synd om dig! HATAR att bli runtskickad dessutom, det är det värsta som finns!

• velvet

jag vet att jag inte borde oroa mig men kan inte hjälpa att göra det iaf... har inte känt bebis sen i lördags. :/

• velvet
    Flisan79 skrev 2011-04-13 09:46:23 följande:
    Dels vill jag säga att guu va många som är uppe med tuppen. Själv får jag inte upp ögonen före 8:30..gäääsp.

Sen vill jag önska alla RUL:are lycka till idag
    Antar att vissa här jobbar och börjar klockan åtta?
  • velvet
    Anna4 skrev 2011-04-13 06:48:25 följande:
    Varför gillar du inte 3D? Jag funderar på att göra sådant men har aldrig gjort det förut så jag har inte bestämt mig ännu..
    jag har faktiskt bokat en tid... i v. 25! :)
  • velvet

jag jobbar med hudvård på sveriges största hudvårdsagentur. jobbar alltså på ett kontor. :)

• velvet
    sockerslav skrev 2011-04-14 08:35:48 följande:
    Hej,

Är det någon mer som har moderkakan i framvägg? Jag vet att det inte går att påverka vart den placerar sig, men jag känner mig lite snuvad. Vid denna perioden förra gången kände jag bebisen varje dag. Nu är jag glad och jag känner en gång i veckan.
    Hoppas det ändrar sig längre fram så man känner rörelserna tydligare och framför allt oftare.

Annars börjar jag får rejält ont i fogarna. Igår fick jag ett ryck och städade hela huset och hade öm rygg efter det. Ta det lugnt? Vad är det?

Jag kommer jobba till mitten av juli, sen har jag semester/FL. Gött! Förra gången hade jag tre veckors semester och gick sen tillbaka och jobbade två veckor innan jag gick på FL. Denna gången ska jag vara ledig ända fram till förlossningen! Skönt!
    Jag misstänker att jag också har moderkakan i framvägg, kommer få reda på det säkert idag vid RUL.

Har blivit så nervös över att jag inte känt någonting att jag varit, senast igår, och lyssnat på lilla hjärtat hos min BM. Tur att hon är så förstående och låter mig komma när jag vill.
  • velvet
    Flisan79 skrev 2011-04-14 10:10:07 följande:
    Tycker det verkar som väldigt många ska få pojkar . Någon som har koll på hur många det faktist är jämfört hur många som ska få flickor? Skulle vara lite intressant.
    Det tycker jag också!
  • velvet

var precis på RUL och allt såg bra ut! vi väntar en liten tjej! :) jag är helt överlycklig!

Svar på tråden BF september 2011