Inlägg från: Två Barns Mamma |Visa alla inlägg
  • Två Barns Mamma

BF september 2011

Hej alla, jag hänger gärna på här, väntar nu barn nummer tre med BF 5 spetember, har en son född Nov 2005 och en dotter April 2007 :)

• Två Barns Mamma

Usch detta med jobb, går utbling inom restaurange och stohushåll men jag tog steget att sluta redan nu trotts att jag snart bara går in i veckan 8.. men jag får ont som fanken när jag e där både i magen och i ryggen.. kommer gå över till att läsa vanliga ämnen i stället, dock har jag fått jobb inom mindre köks arbete.. vilket kan vara positivt till föräldra peningen.

Jag vågar inte gå klart utbilningen inom storhushåll eftersom jag redan nu får ont.. när jag väntade andra barnen fick jag åka i veckan 31 med för tidiga värka och livmodetapp på vara 14 mm och blev inlagd,  det slutade dock bra endå och Tuva kom 39+2.

men jag kanske överdriver med att sluta denna utblingen.. men jag får väkligen häftiga kramper i magen. och Min lärare kommer endå inte vilja ha mig kvar nu när jag e gravid.. =(

• Två Barns Mamma
    NornaB skrev 2011-01-16 19:13:19 följande:
    Har ingen molvärk alls! En förbannad huvudvärk dock!

jag har med denna jävla huvdvärk, varje dag kommer inte ens upp ut sängen, känns som om jag krängt en flaska rödvin dagen innan.. :(

• Två Barns Mamma

Usch i dag e de inte min dag, så extremt irriterad för inget.. :/ ont i huvudet till max. och illamånde på det.. dock har den molande värken förvunnit :/

• Två Barns Mamma

Gick in i veckan 9 (8+0) i dag.. Mår illa som satan hela tiden och trött som bara den. :( kan gå och lägga mig kl 8 och sova till 7 dagen efter. så här trött vill jag inte vara hela tiden.. :(

• Två Barns Mamma
    Imasim skrev 2011-01-25 20:10:51 följande:
    Jag är på dagen precis lika långt gången å känner mig som en zombie... Trött å illamående...
    Känner mig smått deppig, då jag inte orkar nånting + ett ständigt ihållande illamående på det. Förrutom jobbet vill jag bara sooooooova. I går kväll la jag mig redan vid 19 och sov till 06. Och hade det inte varit för att klockan ringde så hade jag likväl kunnat sova några timmar till.. Hoppas att detta zombie-tillstånd går över snart!

Precis som jag då.. :( dock går jag bara i skolan nu, men ska börja jobba lite med snart.. känns som fullt upp, har mina andra 2 barn vannan veckan, och jag vill sova tidigare än dom då.. :P haha..

Usch jag kan få ont i hela benen när molandevärken kommer.. :( någon mera som känner det så mycket?

• Två Barns Mamma

NU vecka 9+6 och på Torsdag e det dags för tidigt glocos.. :( Blök detta e juh bara för äkligt.. men Måste juh göras då jag e överviktig.. =(

• Två Barns Mamma
    She is Me skrev 2011-02-07 07:59:46 följande:

usch fy, lider med dig....  finns det någon rekommendationer på var gränsern går att kolla glocus tidigt?   typ BMI gräns eller så?

Jag vet faktist inte men jag har juh ett antal kilo fgör mycket, men endå gick jag ner 30 kg från förra sommaren, men nu gott upp igen.. :( vad jag vet dock är inte exakt vilket BMI man ska ligga på för att de ska kolla Glocosen tidigare, sen kanske det beror på om man ha Diabetes i släkten med.. dock har jag ikke det men jag fick göra detta 2 gången förra barnen med..
  • Två Barns Mamma
    She is Me skrev 2011-02-07 08:49:23 följande:
    ja det är ju skönt om man slipper det, har ingen diabetes i släkten och har inte fått grav.diabetes med de andra två, så man får hoppas att man klarar sig. Ligger väl bara på övre gränsen på "normalt" BMI.... får väl fråga BM vad som gäller.
    då tror jag ikke du ska behöva göra det om du liger lite över Normal.. :P jag har dock inte heler fått det med mina 2 andra barn, och hoppas jag ikke får det denna gången heler..
  • Två Barns Mamma

Bara jag som tycker tiden går fort, Redan veckan 14 (13+0) :O

Svar på tråden BF september 2011