Inlägg från: Två Barns Mamma |Visa alla inlägg
  • Två Barns Mamma

BF september 2011

I dag veckan 18 (17+0) Och dags för RUL.. :)

• Två Barns Mamma

Hej igen.
    Ul:et gick bra.. :) från 5 sep - 13 Sep. så nu bara vecka 16 (15+6) igen.. så jag får gå om en vecka.
    Hon som kollade sa att hon inte hittade något som tyder på Pojke, så det blir antagligen flicka :P...

Annars va allt som det skulle.. :) 

• Två Barns Mamma
    betula skrev 2011-03-29 14:09:15 följande:
    Oj, det blev ju lite skillnad! Var det första ULet?

Skönt att alt såg ut att vara som det skall :)
    Detta va RUL ja.. :) nja 8 dagar e inget för mig.. förra graviditet flyttade dom mig 20 DAGAR.. :O
  • Två Barns Mamma
    Flisan79 skrev 2011-03-29 14:23:58 följande:
    Såg de ändå allt som skulle ses? Blir ju ett väldigt tidigt RUL med tanke på förflyttningen
    Ja, man såg bra tycker jag, mina andra barn har med vatt i runt 17 då jag kollat.. dock bara 15+6 i dag men hon kunde då se allt.. bebisen vägde dock 86 gram och va runt 15-17 cm lång..
  • Två Barns Mamma
    betula skrev 2011-03-29 14:27:58 följande:
    Skit! 20 dagar! Åh nåt sånt vill inte jag råka ut för! Inte åt "fel" håll iaf! Vi blev flyttade 3 dagar vid kubet. Det kan jag leva med, men "oroar" mig lite för att vi kommer flyttas ytterligare vid rul.
    nej fy fanken för att gå om alla veckor.. men liksom jag kan undra hur det kan bli så fel om man plusat till o med innan mensen.. :/ och sedan blir flyttade liksom 20 dagar bak.. :P Jag får då ikke i hop det.. haha..
  • Två Barns Mamma
    Flisan79 skrev 2011-03-29 14:37:27 följande:
    Va bra! Kul med en lten tjej, även om det inte är 100 % så brukar de ha rätt för det mesta. Hon som kollade mina tidigare RUL har aldrig haft fel men sa ändå att det var ca 85 % säkerhet. De får tydligen inte säga med större säkerhet. Nu ska vi göra RUL på sös så jag vet inte hur de är där. Hoppas på ett tydligt resultat
    Min dotter född 2007, sa dom 95 % men det va endå i veckan 33.. :P haha..
    Jag tror dock hon har rätt nar hon inte såg någon snopp.. :P
  • Två Barns Mamma
    Flisan79 skrev 2011-03-29 14:41:16 följande:
    Mmm, senare forskning tyder ju på det och jag har läst många som blivit flyttade men som sen fött väldigt nära det "orginala" BF. Men, men..
    Blev fyttan från 2 April - 22 April med dottern, hon är född 18:de
  • Två Barns Mamma
    syltvessla skrev 2011-04-03 22:42:07 följande:
    Jag bor i bromölla kommun.. Hela inlägget kom ju inte med!
    Ronneby här, så inte så långt i från heler.. :P
  • Två Barns Mamma

Kan säga att jag inte kommer ta någon bedövingen eller smärtstillande denna gången heler.. :) Hade EDA med första barnet och tetstade även lustgasen med, men andra barnen hade jag INGET.. :) så jag ska köra på detta denna gången med..

• Två Barns Mamma

Usch mår så jädra dåligt nu, kan inget annat än att gråta..
    Min man blir utvisad.. :( har skrivit ett sista brev till Migrationsverket nu.. men de kommer inte hjälpa.. max 2 veckor sen är jag själv..
    INte nog med min dep. och panikångest jag har.. såå bryter jag ihop snart..jag orkar inte.. kännes helt jävla fel att sätta detta barn till värden och inte kanske att hennes pappa kommer hem tills hon ska komma till världen..

Svar på tråden BF september 2011