Inlägg från: lillagreizn |Visa alla inlägg
  • lillagreizn

BF september 2011

mumia skrev 2011-04-19 07:33:13 följande:
    Ni kan få lite av mig...har redan gått upp 7 kg trots allt besvär med illamående och kräkningar! Var ska detta sluta?
    betula skrev 2011-04-18 22:15:50 följande:
    Tycker maj är en a de absolut bästa månaderna att besöka södra spanien. Maj och sen typ sep-oktober. Sommaren är alldeles för varm tycker jag.
    Ingen anning, men tycker du kan skicka några kilo med posten åt mig nu på en gång. Har typ fått börja höra av jätte många i min omgivning att jag fått så smala ben och armar. Samt att axlarna börjat synas jätte mycket Obestämd Känns inte ett dugg kul får hoppas att det vänder snart. Min bm säger att jag inte behöver oroa mig över vikten men det är typ inte det lättaste när det känns som att man håller på att försvinna, fast siffrorna står still på vågen.
  • lillagreizn
    Lindatmw skrev 2011-04-19 08:59:03 följande:
    Åh.. Jag förstår. Du kanske kan prata med en dietist som kan hjälpa dig att gå upp i vikt?
    Jooo men eftersom bm inte tycker det behövs så vet jag inte, kanske bara oroar mig i onödan. Men jag ska juh träffa min bm snart, så får väl vänta till då och höra vad hon säger.
  • lillagreizn
    Liz skrev 2011-04-19 18:35:53 följande:
    Köpte dom på apoteket, finns i färgerna rosa, vit, svart och beige tror jag... fast det fick bli rosa för mig för dom andra stl var slut.. snacka om man kände sig som TANT ! men hade dom aldrig på mig påväg hem... Bara till spanien..
    Äsch inte är det tantigt med stödstrumpor, finns juh så många snygga idag Flört
    MelindaBjörk skrev 2011-04-19 18:53:56 följande:
    Jag har redan börjat andvända stödstrumpor.. haft så mkt vatten i kroppen med mina andra 2 grav.. och redan svullnat upp lite i ben/fötter och fingrar.. inte så skönt att ha dom på sig.. blir ju helt svett bara att få på sig dom =P jäklar va tajta dom e!!

och jag som ska gifta mig den 11 juni.. undrar om jag får på mig ringen =P
    Jag har oxå börjat använda stödstrumpor redan, började för några veckor sedan. Åhh gud så sköna dom är, iaf dom jag har, dom är i ekologisk bomull Tungan ute   Sen är dom faktiskt inte så fasligt fula, hellre stödstrumpor än att fötterna sväller upp. Tycker det underlättar sjukt mycket Glad
  • lillagreizn
    Angående kön en gammal klasskompis jag känner hade varit på ultraljudet här i Gällivare och hon sa att dom inte berättar könet Obestämd Känns lite trist, med tanke på att jag är så sjukt nyfiken på vad vårat lilla älskade pyr är för något Glad Spelar inte någon roll vad det blir för kön, men det underlättar ju vid inköp & inredning.
  • lillagreizn
    Cornellia skrev 2011-04-19 19:11:36 följande:
    Såg i nån annan tråd att man tydligen kunde göra könsUL på i gällivare på något som hette Nordkalotten och var en privatgyn.
    ÅHHH gud vad jag är glad i dig!  Ska ringa och höra med dom, det är ett privat läkarcentra, hade ingen aning om att dom utförde det här, trodde jag skulle vara tvungen att åka till Övertorneå. HAPPY FACE Skrattande
  • lillagreizn
    MelindaBjörk skrev 2011-04-19 19:12:40 följande:
    Oxå fått höra det att vissa län inte kollar könet.. tycker jag är dåligt! För här i Örebro får man veta könet på sitt rutin ultraljud.. vår barnmorska sa till oss att säga till innan hon börjar om vi vill veta könet.. tycker ju det borde vara så överallt!
    lillagreizn skrev 2011-04-19 19:02:58 följande:
    Äsch inte är det tantigt med stödstrumpor, finns juh så många snygga idag Flört

Jag har oxå börjat använda stödstrumpor redan, började för några veckor sedan. Åhh gud så sköna dom är, iaf dom jag har, dom är i ekologisk bomull Tungan ute   Sen är dom faktiskt inte så fasligt fula, hellre stödstrumpor än att fötterna sväller upp. Tycker det underlättar sjukt mycket Glad
     Är väl mina som inte är så sköna då :P ska nog skaffa mig ett par nya.. dessa jag har är några år på nacken me ^^
    Ja det borde vara valfritt, sen får man juh ha med i beräkningen att dom kan ha fel.
  • lillagreizn
    Cornellia skrev 2011-04-19 19:32:41 följande:
    helt klart borde det vara valfritt eftersom dom inom vården inte ska få undahålla något som kommer fram vid undersökningar, jag undrar hur dom motiverar det egentligen?
    Ökad risk för minskning av den mänskliga arten kanske, hahaha ne men jag vet inte.
  • lillagreizn

Allt var bra med den vårat älskade pyr, lika livlig som alla andra, har beräknat BF 8/9, tror med andra ord att jag blev framflyttad då?? Eller?? Någon som kan hjälpa mig, tycker alla såna där uträknare säger olika.

Svar på tråden BF september 2011