BF september 2011
Tack så mycket, ska göra så. :D
Tack så mycket, ska göra så. :D
Nu har jag rosaflytningar ska hålla dom under uppsikt :/ Men eftersom bm säger att jag inte ska oroa mig så ska jag nog inte göra det heller. Var juh ingenting förra gången utan bara känsliga slemhinnor :P
Någon annan jag än som har yrsel och känner mig svimfärdig mest hela tiden? Jobbigast äre det när man är i affären och ska handla, stå i kön osv. Många gånger man känt att man varit påväg att svimma. Kanske dags att ta kontakt med bm, ska ringa direkt på måndag när dom har telefontid. Är säkert blodtrycket eller blodvärdet som är knas, kanske behöver få i mig mer järn. Fast jag äter redan järn tabletter, jaja jag får helt enkelt se..
Någon annan som har nå tips för att minska yrsel & svimningskänslan?
Tycker jag håller ett jämt blodsocker hela dagen, äter & dricker bra. Små portioner och ofta. Men märker även att mina händer börjar skaka ibland, måste juh lida av någon brist någonstans. Får ta tag i problemen på måndag
fan vad jag hatar bm telefontider.
Någon annan än jag som inte gått upp ett enda gram under graviditeten?
Okej det var en del som inte gått upp något. Jag är då så förbannat orolig över att jag inte gått upp ett enda gram, med tanke på att jag väger under 50 kg.
Ne jag är ganska kort, men alltid haft problem med vikten, alltid haft svårt att gå upp.
Får äta som en häst om jag inte ska rasa i vikt & inte röra mig nästan någonting, så hade jag inte ätit hela tiden hade jag nog varit magrat, har fått kämpat i 6 år för att gå upp 6 kilo, vägt nästan 40 :(
Under graviditeten har jag däremot gått ner 3 kg i början, därför jag är så orolig att jag inte gått upp ett enda gram, måste ta och prata med min bm om det dära :/
Hoj då har lillasystern min hamnat på lassa, så blir att spendera natten där med henne eftersom mamma inte klarar av sjukhus! Var ett jävla liv innan kom sig från jobbet och mitt i allt det här börjar jag även blöda :( Är väll stressen som gör det, hoppas det slutar å att detta inte framkallar ett missfall.
Känns bara som att jag sprider negativ energi runt mig denna vecka.
Ringde nyss akuten men dom kopplade mig till bb och rådfråga om blödningar som fortfarande inte har slutat, började i torsdags första svängen. Nu har det oxå börjat sticka till, krampa i magen :/ Hon på bb trodde de var mf på g, jag hoppas & tror att hon har jävligt fel!!! Hon sa även att jag ska ringa gyn imorgon, så jag får komma in på ultraljud och blir smärtorna för våra att hantera så kunde jag komma in för att få smärtstillande.
Ajja hoppas bara pyret mår bra där inne och att det är nått annat som spökar. Förra gången jag hade blödningar i en vecka så vare torra slemhinnor, men då vare utan smärta och med gammalt blod oxå. Nu kommer det bara färskt! Fy fan va äcklig hjälplös jag känner mig, stressar upp mig fast jag ska ta det lugnt, men det är inte det lättaste!
då sticker jag iväg på gyn, får se vad dom säger! Hoppas på lite bättre ord än vad jag fick av BB!