Mina problem verkar bara avlösa varandra, jag har jätte problem med att jag får smärtor när jag står upp längre än 10 minuter eller varit aktiv, som om jag går å handlar eller något. Lite jobbigt eftersom jag är i gång hela tiden på jobbet (jobbar inom vården) är som ett skärande känsla, som får livmodern att dra ihop sig, någon som vet vad det är??
Sedan till ett annat problem, hur gör man för att byta barnmorska? är inte alls nöjd med min, hon är så sjukt nonchalant.
När jag ringer till henne om mina problem verkar hon inte ens bry sig, ringde till henne angående min yrsel och svimningskänsla och sa att jag tror att nått är galet och hade gärna velat göra en kontroll, Då säger hon bara ja men du ska juh på gyn, dom kan kolla det. Jag nämnde det för läkaren där och han tog bara en blodsocker som var bra inget annat, å jag känner verkligen att jag inte vill ringa till min barnmorska när det är nått. Har känt noll förtroende för henne från första dagen jag träffade henne, har ringt till henne angående mina blödningar oxå och det har hon inte heller varit sådär brydd i, inte kollat upp hur det gått, inte frågat när jag ringt nästa gång..
Vill helst inte säga det till bm face to face, alltså hur gör man? Kan man ringa en annan barnmorska och förklara läget och säga att man skulle vilja byta?