Inlägg från: Melinda och Melvin |Visa alla inlägg
  • Melinda och Melvin

Jag är såååå lycklig Solig allt såg fint ut och jag väntar min 3,e SON Tungan ute Hjärta

Första bilden ler han han på Skrattande

Andra bilden ser det ut som han blåser bubblor ^^ handen framför munnen :)

L y c k l i g ! Ligger fortf på vecka 19 (18+4) 
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    mumia skrev 2011-05-03 20:37:07 följande:
    Har inte tänkt på det...det får bli som det blir tror jag.
    Jolina föddes i gynställning, vilket jag tyckte kändes bra. Jag provade stå upprätt i börja av kryst arbetet men det kändes onaturligt för mig. Jag har svårt för det här när jag "putar med rumpan"...för så blev det när det tryckte på att jag putade bak stjärten, och att stå och puta med en naken stjärt ogillar jag skarpt. Så jag vände ganska omgående på mig och kände mig mindre blottad i gynställning...
    Jag  har fött i både gynställning och på sidan.. så denna gången har jag funderingar på att stå på knä.. men sen vet man ju inte hur det blir som du säger.. kanske känns jättedumt =P sidan kan jag rekomendera starkt.. så står jag inte på knä får det bli sidan igen för det var riktigt bra :)
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin

Guuud det är inte långt kvar nu till 11 juni.. till min vigsel (borgerligt) hur ska jag hinna hitta klänningen???? Tänkt att jag vill iaf ha en lång vit klänning ända ner till fötterna.. en helt vanlig klänning (ej bröllopsklänning) Någon som har tips på vart man kan hitta det?! :) Måste ju få plats med magen =P 

☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
Svar på tråden BF september 2011