Inlägg från: Melinda och Melvin |Visa alla inlägg
  • Melinda och Melvin

BF september 2011

M y skrev 2011-02-03 19:19:30 följande:
    Melinda; Jag drog ut 4 st på en gång för tre månader sen,allt gick jätte bra. Så var inte orolig,ska hålla tummarna att det går lika bra för dig.
    Jo jag har oxå dragit ut men aldrig blivit opererad så e smått nervös ^^
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    miqaw skrev 2011-02-03 19:35:25 följande:
    Nu andas du tjejen!!! Vi håller tummarna och en op. tror jag är mindre jobbig eftersom de har möjlighet att såga itu tanden osv. Det gjorde de med min och jag kände ingenting och mumlade med alla verktyg i munnen: fädi? (färdig) och ja, det var de ju... Sen att tråden de sydde med inte löstes upp som de sa var en annan sak, men den tog min ord. tandläkare bort på fem minuter!
    jo det ska nog gå bra men det är bara rötterna jag har kvar så vettetusan hur dom ska lyckas ^^
    M y skrev 2011-02-03 19:48:25 följande:
    Melinda; Jag menar att jag opererades,sövdes ner.Har aldrig sovit så skönt.
    Önska jag oxå kundes sövas men det kan man inte göra när man är gravid väl? ^^
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    M y skrev 2011-02-03 22:00:06 följande:
    Flisan: fick leta som fan...GRATTIS på er dag,hoppas ni får god mat och filmen är bra. *NJUT*

Melinda: beror på hur långt gången du är sa de till mig.
    jasså? går in i vecka 8 på söndag..
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    M y skrev 2011-02-03 22:35:13 följande:
    Melinda: fråga imorgon,kan hända att de går med på Op,fast det ska mycket till.Och du kan då få vänta länge,vilket kan bli försent pga riskerna.
    Vill nog inte bli sövd nu ändå.. dom sa iaf att dom kommer bedöva mkt :)
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Flisan79 skrev 2011-02-03 22:56:49 följande:
    Ja det gör det säkert. Är bara jag själv som är liiiivrädd för tandfix i all form. Fixade mina under narkos för ett par år sedan. Hål, visdomständer, tandsten...hela kittet. Gick på härliga 17 000 kr
    Hade jag inte varit gravid hade jag gjort det men vågar inte bli sövd nu :) för jävla dyrt att gå till tandläkaren :( USCH!!
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Flisan79 skrev 2011-02-03 23:05:43 följande:
    Ja, själva narkosen kostade 7000 kr har jag för mig. Sen drog de ut två visdomständer plus en jag bet sönder under första förlossningen. Tror att det var kanske 5 små hål utöver det. Hade ju inte vågat mig till tandläkaren på 8 år.
    Mliic skrev 2011-02-03 22:59:42 följande:
    I morgon ska jag berätta för mina tjejkompisar, vi är ett gäng på ca 8st som kommer hit på fredagsmys!! Ska bli spännande.. Är ändå i v10 så nu får det vara dax=)
    Va kul! Blir de chockade eller vet de att ni försöker?
    Jag undviker oxå hellst att gå dit.. var 3 år sen jag var då dom gjorde en rotfyllning men sen har typ hela tanden smulats sönder och nu ska roten bort.. kommer gå på ca 2500.- Bläää
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
Svar på tråden BF september 2011