BF september 2011
Jag har typ aldrig känt min bebis hicka. Kanske en gång. Men för nån dag sedan så kände jag regelbundna tickningar, nästan som min egen puls, nere vid bäckenet på mig
Har också moderkakan i fram
Jag har molande mensvärk någon gång per dygn, den sitter i nedre delen av magen.
Sammandragningar började jag få i vecka 14/15 typ men de har minskat sedan jag gick på semester/grav.penning.
Nu har jag bara nån enstaka per dag. Kanske 1. Förr hade jag något oftare.
Kanske var stress på jobbet som orsakade sammandragningarna (fast de kom inte på jobbet utan när jag vilade/ låg framför tvn efter jobbet)
Skrev packlista till förlossning/bb igår.. haha kommer behöva en hel resväska med mig
Är ju så rädd att jag saknar nåt när jag väl är där uppe..
Kan börja packa ner lite allt eftersom nu tänkte jag..
Tack för era svar!
Misslilja - Välkommen. Har också BF 13/9
GRATTIS Frelin till tösen!
Velvet - vad gulligt ordnat. Jättefint av dina vänner!
Kanske dags o starta en ny medlemstråd, fortsättningstråd? "BF i September som nu fått våra barn" eller ska vi fortsätta skriva här även efteråt? =)
Börjar ju bli en del bebisar nu som kommit.. o snart rasslar det väl bara till så ligger vi på BB allihopa =D
Har rätt mkt vätska i mina fötter, det har blivit värre senaste veckan. Nu är de lite svullna dygnet runt men jag är ju även dålig på att ligga med dem i högläge och än så länge vägrar jag stödstrumpor men kanske måste jag inhandla såna framöver.. :-/
Har börjat tvätta upp bebis-kläderna och packlista till BB är skriven.. men inte påbörjat packningen än.. men snart så!
Lika bra o börja i tid..
Man vet ju faktiskt aldrig när det startar även fast jag är inställd på att gå över tiden.
Har inga förvärkar (svag svag mensvärk ibland, molande räknas det??) eller knappt sammandragningar nu sedan jag slutat jobba.
Herregud har som inte riktigt fatta att jag ska bli mamma