BF september 2011
nemi - haha, ja! lite löjligt att hålla på att tjata om det kanske, men det var viktigt för oss. :)
nemi - haha, ja! lite löjligt att hålla på att tjata om det kanske, men det var viktigt för oss. :)
flisan - jag går hos privata barnmorskor vid östermalmstorg, precis vid mitt jobb. har inte riktigt bestämt mig ang. förlossningen ännu. :)
nemi - det var precis så vi också kände! har varit så lyckliga över att det är en flicka...
vad sa dom till er ang. det under RUL? sa dom hur säkra dom var?
flisan - jag känner precis som dig, det var därför jag inte nöjde mig med enbart ett utlåtande angående könet... ;)
flisan - självklart så skulle man ju "komma över" det fort, det är väll mest det att ALLT är viktigt nu! :)

Nelia82 - jag hade aldrig sett att det är en flicka vi väntar om inte min BM skulle visat exakt vad hon såg i olika vinklar. tycker att det är jättesvårt!
nu äntligen jag fått känna bebisen sparka! både utanpå och inuti! tidigare har jag bara känt fladder. är i v. 20+1, så ganska sent!
Flisan79 - vad är det egentligen som är speciellt med ett könsul? förutom att syftet är att kolla vad det är för kön dvs... ;)