BF september 2011
en månad kvar till bf.
tiden tycks stå stilla, jag tycker att bebis kan få komma om en vecka istället.
Man blir skapligt avis på alla som känner av ditten o datten och redan är på G....en annan lär ju får vänta läääänge än.
Grattis Lovika!!!! 
Tror ni på sanndrömmar?? I så fall får jag en flicka
Jag har drömt 2 nätter i rad nu att jag fått en dotter ![]()
Har också varit hos BM idag.
Krabaten ligger rätt med huvudet nedåt men en aning ruckbart. Hon klämde och kände en hel del och kunde inte säga till 100 att det var en stor bebis utan det kan mycket väl vara mycket vatten också som gör mig så stor och tung. Ska bli intressant men TUL sen och se. Är ju bara i v 35+6 och SF mått på 36 och väger nu.....tresiffrigt
Annars alla värden tipp topp och vi hade en bra diskussion kring klagande på krämpor, brist på möjlighet att njuta av denna graviditet mm. Och hon tyckte det var synd att jag inte fick GP beviljad, hon mena att det är till stor fördel för att orka ta hand om sig och ta sig tid att njuta....
Jag jobbar en vecka till nu bara, sen får det vara nog
Grattis till nyuttittade bebisar!!
Frka11 - Lycka till!! ![]()
Herreguuud vilka sammandragningar jag har ikväll! Tyvärr smärtfria. Och krabaten är alldeles vild mellan dom och bökar som aldrig förr. Pust pust
he he, jag har också köpt den där stadiumväskan
Ska sy i resårband som kan hålla fast blöjor mm då det inte finns nå fack i den men annars tror jag den kommer duga alldeles utmärkt
Är det fler än jag som har problem med klåda i underlivet? Har dessutom riktliga flytningar och känne rmig allmänt ofräsch... Vi hade sex för några dagar sedan, vilket har triggat igång det, antar att mina slemhinnor reagerar på det, men tycker ändå det borde avta. Riktigt irriterande och jobbigt är det iaf. Tur man inte har så långt kvar, så man kan få behandling om det nu skulle visa sig att vara svamp.