BF september 2011
Shit vad det blir uppdateringar, det är helt sjukt! Man hinner ju knappt med att läsa allt :P
Nu sitter jag och väntar på att Kvinnokliniken ska ringa upp och så ska jag avboka IVF 
Känns lite mysko men ändå hur skönt som helst!
Såg att ni diskuterat hur ni bor.. Vi bor i ett hur som vi köpte för ett par år sedan, pågår ständigt renoveringar och småfix här och där! Det som är tråkigt nu, är att vi måste köpa en ny pelletspanna innan bebis kommer, för den vi har nu har en tendens att lägga av på nätterna och nu när det är kallt ute så blir det snabbt kallt inne( ca 11 grader inne om pannan lagt av på natten och vi vaknar vid 11 på morgonen).. Annars så trivs vi hyffsat i huset, det är tråkigt för att vi köpte ett hus som behövdes renoveras och det resulterar ju i att man har att göra HELA tiden!
Det är iaf 3 sovrum och 1 badrum på övervåningen, på entrévåningen har vi hall, tvrum, kök, matrum och toalett, sen källarvåning med pannrum, garage osv..
Måste bara passa på att fråga(vet inte om jag har dålig koll) men vad är moderskapsprov för något?