BF september 2011
Vi har berättat för våran dotter som är lite över 2 år. Hon pekar jämt på magen när hon ser en bebis i någon tidning eller tv:n samt att hon säger att bebisen låter voff voff *skratt*
Vi har berättat för våran dotter som är lite över 2 år. Hon pekar jämt på magen när hon ser en bebis i någon tidning eller tv:n samt att hon säger att bebisen låter voff voff *skratt*
Jag har inte gått upp nämnvärt än. Är dock bara i vecka 8 så jag är glad för det. Gick upp 18 kg med sonen och hoppas på max +15 kg den här gången. Kom precis ner till vikten innan förra grav, 60 kg, innan jag blev gravid igen och vägde mig i morse, låg på 61 kg.
Mina symtom har försvunnit. Känner mig inte gravid längre (bortsett från lite illamående, men det kan väl vara Lergigan och sea band som gör det). Men inga ömma, stora, spända bröst längre, känner inget i mensmagen längre... Någon mer runt vecka 8 som känner samma? Har för mig att jag gick in i "spökveckorna" runt vecka 12 med sonen nämligen.. Blir lite orolig..
Jag har gått ner 2,5 kg på bara några dagar nu pga av allt kräkande, illamående och noll aptit. Vågen stod på 59,5 kg i morse, det är 1 kg mindre än det jag vägde som lägst innan jag blev gravid.
Usch, det känns inte bra. Någon mer som gått ner nu i början? Jag ska nog ringa bm och boka läkartid, det är nog dags för sjukskrivning tror jag...
Wow Shirley, 7 barn! Jag är imponerad. Här har diskussionerna kretsat mycket kring om vi orkar ha 2! Hur är det att ha så stor familj? Måste vara mycket glädje och kärlek under ett och samma tak. Jag blir helt varm i hjärtat av tanken, även om jag själv aldrig sett mig få så många barn. Hur har dina graviditeter varit? Detta är definitivt min sista, mår jätteilla hela tiden och går bara ner i vikt just nu.
Shirley: Det låter faktiskt helt underbart!
WOW!! Grattis till tvillingarna!! Shit vad häftigt! ![]()