Dior skrev 2011-08-24 19:12:33 följande:
Idag har det verkligen varit en seg dag, iaf hela tiden fram tills det var dax att hämta på dagis, sen har det varit full rulle. Nu i eftermiddag/kväll när det var tid för middag så var det tusen andra saker också och sonen som kallar och kallar på mig för att han ville att jag skulle titta när han lekte och när jag inte hade tid just då så trillar han och slå huvudet i elmentet och jag släpper allt och tröstar och glömmer maten på spisen, så det blev överkokt pasta idag.
Så det har varit en lite stökig eftermiddag tills pappa kom hem och då kom ju tårarna igen och pappa skulle titta och blåsa på bulan han fick. Men nu verkar det som han inte alls har ont.
Är helt slut och snart är det jag som ska sitta i soffan och titta på Livet på BB kl 21:00.
min dag har gått ganska fort, tycker jag..:) Skönt.
Skönt att han klarade sig såpass bra i alla fall trots kollissionen med elemenetet. Min pojke, 9 år nu, har alltid varit sån också om han skadat sig. Han håller sig tills jag kommer i närheten eller pratar med honom i telefon och då bryter han ihop och jag får trösta och pussa om jag kan och så vidare. Ganska sött tycker jag..:)